Tehkääpä lapsia jos haluatte! Minä en halua.
Kommentit (13)
Kyllä kuka tahansa lapsia saanut ihminen tietää, että ilman lapsia on paljon helpompaa. Jos väittää muuta, valehtelee.
35 vuotiaaksi itsekin ajattelin, että lapsia tulee tai ei, eipä väliä.
Nyt 44v ja kolme lasta, ja mietin, että mitä minä muka tekisin, jos ei lapsia olisi. Päivät olisivat aika tyhjiä ja merkityksettömiä.
M44
Ikuisuusaihe ja täysin turha väittelyn aihe. Ne tekevät, jotka haluavat ja joille lapsia suodaan. Lisäksi ne , jotka tekevät antakoot toisten olla tekemättä ja ne, jotka eivät tee, antakoot toisten tehdä. Lakatkaa tuputtamasta toisillenne omia näkemyksiänne.
Elämä on ihanaa joka tapauksessa, ja kyllä lapsien kanssa vielä mielekkäämpää, kun niitä lapsia on toivonut <3 Kaikki ei halua, mut iso osa haluaa, ja turha tästä on kiistellä.
Tuollainen "kukapa niitä haluaisi" on täysin tyhmää ja turhaa proaganda-yritystä, edes täällä palstalla.
Kolmen onnellinen äiti 49v <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuka tahansa lapsia saanut ihminen tietää, että ilman lapsia on paljon helpompaa. Jos väittää muuta, valehtelee.
Tottakai, itselleen eläminen on kaikkein helpointa. Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää myös, että helppous ei ole kaikilla elämän ykkösprioriteetti.
Minä haluaisin, mutta miestä ei ole löytynyt. :( T: 35 ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Joo, elämä on helpompaa mutta ah, niin paljon tyhjempää.
Onneksi halusin ja sain lapsia. <3
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin, mutta miestä ei ole löytynyt. :( T: 35 ikisinkku
Sun ikäisenä hankin lapsen ilman miestä. Elämäni paras päätös!
T. N39 - edelleen ikisinkku, nyt myös yksinhuoltaja
Kyllä suurin osa ihmisistä haluaa lapsia. Kaikki eivät.
Jos elämässä on suuria, arvokkaita asioita, joille on omistautunut, ja joista ei ole valmis luopumaan edes 15-20 vuodeksi, on ehkä parempi ettei hanki lapsia (vaikka haluaisikin). Kaikkea ei voi saada.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjempää? Jos minulla olisi lapsia, en ehtisi enkä pystyisi tekemään murto-osaakaan siitä, mitä elämäni aikana haluan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjempää? Jos minulla olisi lapsia, en ehtisi enkä pystyisi tekemään murto-osaakaan siitä, mitä elämäni aikana haluan tehdä.
Henkisesti, rakas. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos minulla EI olisi lapsia, en mitenkään olisi pystynyt tekemään sitä, mitä elämäni aikana eniten haluan tehdä!
Nimittäin saada oman lapsen.
Naiset haluaa, loppujen lopuksi mies hoitaa ne ja käy vielä työssäkin..