Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittääkö muut palavereita?

Vierailija
26.04.2021 |

Minä olen aivan jäykkänä kauhusta, kun sellainen lähestyy. Miten siitä selviää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaa?

Vierailija
2/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Ymmärrän, jos olisi kyse kuulustelusta ja olisit vielä syyllinenkin, mutta että palaveri? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän ryhmäpalavereita ja varsinkin jos joku uusi työntekijä on tullut ja kaikkien pitää esittäytyä. Minä oon jotenkin aina sitten viimeisenä vuorossa ja kerkeen muiden esittäytyessä keräämään itselleni sellaisen paniikin, että hyvä etten pyörry.

Vierailija
4/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satojen palaverien jälkeen niitä ei oikein osaa jännittää, mutta jos avast vähän mikä jännittää niin ehkä osataan auttaa?

Vierailija
5/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän. Etenkin isoja.

Vierailija
6/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satojen palaverien jälkeen niitä ei oikein osaa jännittää, mutta jos avast vähän mikä jännittää niin ehkä osataan auttaa?

Ensinnäkin minulla on huono kuulo, joten putoan helposti kärryiltä sen takia. Sitten olen mokannut niin monesti, että se tapahtuu aina uudestaan jollain tavalla. Niin ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.

Vierailija
7/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä vähän analysoida, mikä niissä palavereissa oikeastaan jännittää? Mikä olisi pahinta mitä voi sattua? Olisiko se maailmanloppu? Todennäköisesti pelkäätte asioita, jotka eivät oikeasti ole niin isoja kuin oman pään sisällä vaikuttaa.

Vierailija
8/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna palis, aikataulusta jäin jälkeen viikon verran. Tiimi ympäri Eurooppaa. Puhekieli englanti. Ei jaksa jännittää sitten niin yhtään, mielummin toki käyttäisin senkin ajan varsinaiseen työskentelyyn. Tervetuloa softakehittäjäksi, perus arkea.

Vierailija
9/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin. Itsekin kärsin samasta vaikka elän sen kanssa. Itseään täynnä olevat narsisitit eivät moista ymmärrä, mutta mieti vaan mitä luusereita ne itseään hehkuttavat tömpppelit ovat ennen sinua.

Vierailija
10/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä vähän analysoida, mikä niissä palavereissa oikeastaan jännittää? Mikä olisi pahinta mitä voi sattua? Olisiko se maailmanloppu? Todennäköisesti pelkäätte asioita, jotka eivät oikeasti ole niin isoja kuin oman pään sisällä vaikuttaa.

Jatkan vielä, että olen itse entinen jännittäjä, joka oli myös kauhusta kankeana työpaikan palavereissa. Olen kuitenkin saanut sosiaalisen pelon terapian ja lääkityksen avulla niin lieväksi, ettei se enää haittaa työelämässä. Joten kannattaa hakea apua, jos oireet haittaavat noin paljon. Tsemppiä!

Vierailija
11/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin. Itsekin kärsin samasta vaikka elän sen kanssa. Itseään täynnä olevat narsisitit eivät moista ymmärrä, mutta mieti vaan mitä luusereita ne itseään hehkuttavat tömpppelit ovat ennen sinua.

😂 Jepulis. Eli normaalit ihmiset ovatkin nyt siis narsisteja ja ihmisiä kammoksuvat niitä normaaleja?

Vierailija
12/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vilkuilet vähän muita, niin huomaat varmasti paljon ainakin lievän jännityksen merkkejä.

Vierailija
13/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jännittää ihan kauheasti. Palaverit on melkein pahinta, mitä tiedän, just esittäytymiset tai jos pitää oma mielipide sanoa ääneen. Olen aina ihan hermona niitä ennen ja päätä särkee tunti tolkulla vielä palaverien jälkeenkin. En totu niihin koskaan. Ikääkin on jo 61 vuotta.

Vierailija
14/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jännitin. Nyt jo tottunut. Jännitä rauhassa, ei se haittaa. Muitakin saattaa jännittää.

Vierailija
15/17 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista jännitinkö kun 5v sitten aloitin työ, mutta ei enää ainkaan satojen/tuhanisen palaverien jälkeen.

Huomennakin aamulla isännöin kokousta kymmenille ihmisille ympäri maailmaa. Juon tässä kaljaa nyt enkä edes ole aloittanut esitelmän laatimista, ehtii sitä 15min ennen palaverin alkuakin.

Vierailija
16/17 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän joitakin palavereja, vaikka istun palavereissa päivät pitkät. Jos pitää yksin suunnitella asiakkaan kanssa jotain uutta (siis ilman omaa kollegaa), jännittää, että mitä jos en osaa vastata kysymyksiin ja asiakas hermostuu ja sitten mua pidetään ihan tyhmänä jne.

Vierailija
17/17 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä määrässä osallistujia sinulla alkaa paniikkia esiintyä? Vai onko syynä, että sinulla on vastuulla jonkun asian esittäminen? Vai onko syynä vieras kieli tai palaverin tuntematon aihe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan