7 päivän juoma putki
Eli tuli juotua tommoset 7 päivää ei mitään syömistä pelkkää alkoholia ja nyt oon ollu 2päivää vikasta juoma hörpystä ja yrittäny juoda kykyjeni mukaan niin paljon vettä kun mahdollista ja jotain ihan pientä syötävää ja krapula oireet ei helpota yhtään rinnasta pistää mahan alue todella arka oksettava olo koko ajan ja tää ei oo mulle eka kerta mutta oisko mitään mikä helpottais edes vähän niin pahat pelkotilat... ja kyllä tiiän että on itse aiheutettua mutta elämän tilanne ei mikään hyvä ja en tiiä kenelle muulle puhua kun ei uskalla.. Ikää vasta 20 valitettavasti
Kommentit (2)
Kiitos täytyy katsoa löytyykö vitamiinia ja jotain mikä pysyis sisällä... kaikki vaan tuntuu niin kurjalta ja sitten kun vieroitus oireista selvii niin on jo pullon kaulassa kiinni ihan niinkuin niitä oloja ei olisi koskaan edes ollut mutta kyllä ne heti sitten taas muistaa kun on taas siinä kunnossa että joutuu välillä sairaalaankin asti.. pitäis vaan uskaltaa hakea apua ja koittaa löytää jotain positiivista tän kaiken stressaavan ajan keskeltä.. maailma voi olla välillä pelottava ja ahdistava paikka en voi kyllä muuta sanoa
b-vitamiinia, vissyä ja syötävää. Mikä alkoholistin elämässä viehättää?