Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistin mitä tapahtuu jos hyväksyn kaikki evästeet kun nettisivu sitä pyytää

Vierailija
26.04.2021 |

Tutustuin hieman mitä tapahtuu jos hyväksyn kaikki evästeet. Tässä karmeimpia:
-Annan sijaintini metrien tarkkuudella,
-Näytän miltä sivulta olen tullut sivulle ja mille sivulle menen. Kerron mitä hakusanaa olen käyttänyt jos tulen googlesta sivulle.
-kerron kuinka monta sekuntia olen katsonut mitäkin sivuston sivua
-jos olen kirjautuneena someen ja hyväksyn evästeet, annan henkilökohtaiset tietoni suoraan mainostajien käyttöön.

Aiotko hyväksyä kaikki evästeet jatkossa?

Kommentit (13)

1/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä rupes suututtaan kun tuo ohjelma Yle Arelta Vintage on tosi mielenkiintoinen. Mutta miksi minun täytyy antaa heille oikeuden minun email osoitteen salasanaan? En suostu.

2/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääki täytyisi tutkia eikä vaan iskeä siihen että OK. Mietin miten vaarallista tämä on nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan hyväksy kuin välttämättömät tai toiminnalliset evästeet, jos se vain on mahdollista.

Vierailija
4/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei kuluttajansuoja puutu tähän. Netissä käyminen on muuttumassa lähes mahdottomaksi evästekäytäntöjen myötä.

Vierailija
5/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi hyväksy kaikki evästeet -palkki on iso ja houkutteleva vihreä ja vain pakollisten evästeiden salliminen on tehty vaikeaksi?

Vierailija
6/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun niiltä sivuilta joilta ei voi saada evästeitä pois päältä. Inhottavaa tietojen kalastelua.

Vierailija
7/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei kuluttajansuoja puutu tähän. Netissä käyminen on muuttumassa lähes mahdottomaksi evästekäytäntöjen myötä.

Evästeet on olleet käytössä jo parikymmentä vuotta. Nyt vaan on tullut laki että niistä pitää kertoa ja pyytää suostumus.

Vierailija
8/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Itseä rupes suututtaan kun tuo ohjelma Yle Arelta Vintage on tosi mielenkiintoinen. Mutta miksi minun täytyy antaa heille oikeuden minun email osoitteen salasanaan? En suostu.

Hä? Ei pidä!

Vierailija
9/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ei minulla ainakaan vaadita tuollaista, mitä ihmettä?

Vierailija
10/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP valehtelee.

Vierailija
11/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP valehtelee.

On hyvä ja osoittaa valheet. Mikä intressi SINULLA on panetella? Sinä panettelet. Todista valheet niin vedän sanani takaisin.

Vierailija
12/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, en käytä sivuja joilla joutuu hyväksymään muut kuin sivun latautumiseen vaikuttavat evästeet.

Mainostenesto-ohjelma myös tietokoneella.

Netin käyttö on ollut paljon miellyttävämpää, kun olen oppinut suojaamaan itseni.

Vierailija
13/13 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evästeet on olleet käytössä jo parikymmentä vuotta. Nyt vaan on tullut laki että niistä pitää kertoa ja pyytää suostumus.

Pitäisi säätää yksiselitteisesti niin, ettei tietoja saa kalastella. Nyt tuota suostumusta kysytään liian monessa paikassa, vaikka parempi toki, ettei salassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi