Oletko mielestäsi keskimääräistä parempi kuski (auto)?
Kommentit (7)
Olen se keskimääräinen kuski.
0 kolaria, muutama läheltä piti tilanne, jotka lähinnä ennakoimalla, että liikenteessä on suurin osa niitä, jotka pitävät itseään keskimääräistä parempina kuskeina, saanut pidettyä niinä läheltä piti. Muutama läheltä piti tilanne ollut omaa syytäni, esim. keskittynyt takapenkillä olevaan lapseen sen 2 sek, kun olisi siinä ajassa pitänyt tajuta viereisellä kaistalla auton pysähtyneen suojatien eteen (ei liikennevaloja siinä).
Jalat polkimilla, kädet ratissa ja katse & ajatus liikenteen havainnoinnissa, hyvin on pärjännyt 20+ vuotta.
(Heräsin juuri, joten jos tuo keskimmäinen osio on vaikeasti ymmärrettävä, ymmärrän, sillä ei oikein ajatus luista järkeviin virkkeisiin, en mielellään lähde rattiin näin huonosti heränneenä, onneksi nyt ei tarvitsekaan)
Olen. Miljoona kilometriä vuosikymmenien aikana. Ei yhtään läheltäpitiä, ei edes äkkijarrutusta.
Tietysti olen parempi kuski kuin muut. voittaisin formuloissakin kaikki.
No kun vertaa kanssa ajajiin niin tulee tunne että olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Miljoona kilometriä vuosikymmenien aikana. Ei yhtään läheltäpitiä, ei edes äkkijarrutusta.
Missä oikein ajat jos ei koskaan ole eläimiä tullut tielle tai esim. jotain ääliötä kolmion takaa?
Huippukuski