Eniten säästää kun käy lähikaupassa
Sieltä ostaa sen mitä tarvii, eikä muuta. Cittarista ja Prismasta tulee lähes aina ostettua jotain ylimääräistä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tulee yli tonni vuodessa takkiin jos käy vain lähikaupassa.
Tänä vuonna olen tienannut jo palkkatyössä liki 70t ja kryptovaluutoilla yli 450t, lainat on maksettu ja yli 1,5M eläkekassa valmiina sijoituksissa, luulen että pärjään vaikka en juokse tarjousten perässä.
Lähikaupassa kannattaa käydä vain punalappumetsästyksessä ja hätätapauksissa (wc-paperi, kahvi tai suodatinpussit lopussa).
Oletko laskenut? Kyllä mulla tulee ostettua ylimääräistä lähikaupassa, lisäksi siellä käy liian usein, koska kerralla ei raaski ostaa paljon. Isosta kaupasta ostaa kerralla paljon ja sitten ei kauppaan viitsikään mennä ennenkuin on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna olen tienannut jo palkkatyössä liki 70t ja kryptovaluutoilla yli 450t, lainat on maksettu ja yli 1,5M eläkekassa valmiina sijoituksissa, luulen että pärjään vaikka en juokse tarjousten perässä.
Sepustuksesi ei yhtään vähennä sitä faktaa että lähikaupassa menee tonni enemmän vuodessa.
Aika moni meistä asuu kaupungissa, jossa lähikaupoissa on paljon valinnanvaraa. Minulla on runsaan kilometrin sisällä kuusi erilaista ruokakauppaa. Ja s-ryhmän bonuksia kertyy vuodessa melkein tonnin verran, vaikka käyn myös cittarissa ja Lidlissä. Kaikkein lähin kauppa on pikkuruinen k-kauppa, jossa on surke valikoima ja kovat hinnat, siellä en käy juuri koskaan.
Se ihan riippuu siitä mistä roikkuu. Minulla kaikki kaupat yli 7 km päässä, ja käynkö k- vai s- kaupassa niin iso ero ostamissani tuotteissa, välimatka noin 100 metriä, mutta miksei voisi olla toisinpäinkin.
Niin ja, jos mies suostuu käymään muistilapun kanssa niin ei mene paljon mitään.
Tylsää, jos ei saa tutkailla tuotteita kirjoitti:
Niin ja, jos mies suostuu käymään muistilapun kanssa niin ei mene paljon mitään.
Ei niin, se unohtaa tuoda puolet niistä muistilapulla olevista tavaroistakin... :D
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassa kannattaa käydä vain punalappumetsästyksessä ja hätätapauksissa (wc-paperi, kahvi tai suodatinpussit lopussa).
Riippuu siitä minkä ryhmän lähikauppa on ja monta ihmistä taloudessa, minulle yksinäiselle se on
S-Market ja edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni meistä asuu kaupungissa, jossa lähikaupoissa on paljon valinnanvaraa. Minulla on runsaan kilometrin sisällä kuusi erilaista ruokakauppaa. Ja s-ryhmän bonuksia kertyy vuodessa melkein tonnin verran, vaikka käyn myös cittarissa ja Lidlissä. Kaikkein lähin kauppa on pikkuruinen k-kauppa, jossa on surke valikoima ja kovat hinnat, siellä en käy juuri koskaan.
Lähikauppa on se kauppa, joka on sinua lähinnä. Itsellä kaupungissa asuvana on kaksi kauppaa 200-300 metrin päässä, ja loput kaupat ovat kilometrin tai yli kilometrin päässä. En kyllä koe, että toisessa kaupunginosassa oleva yli km päässä oleva pikkukauppa olisi lähikauppani millään tapaa.
Itsellä ei oo mikään iso palkka mutta onneksi ei tarvii ruoassa säästellä. Yleensä käyn lähi K-Supermarketissa tai K-Kaupassa jossa on varmasti kalliimpaa kuin isoissa marketeissa. Mukavat kaupat ja lähellä niin ennemmin maksan sit siitä kuin että alkaisin raahaamaan kauempaa hieman halvempaa ruokaa. Kuljen siis kävellen kaupoissa.