Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä syylälle, johon edes jäädytys ei auttanut

Vierailija
26.04.2021 |

Vinkkejä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota. Parissa vuodessa se lähtee itsestään.

Vierailija
2/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta pois.

Voi olla esim. ihon värinen luomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut mikään, lähinnä dynamiitti jäi enää kokeilematta. Olin jo epätoivoinen mutta yksi kerta lääkäri katsoi mua syvälle silmiin ja totesi rauhallisena että kyllä se siitä häviää, ihan omia aikojaan, usko pois. Ilmeisesti lääkäri oli joku poppamies koska ei tuosta kauaa mennyt kun syylä hävisi ihan ittestään!

Syylä on viruksen aiheuttama juttu ja joskus jäädyttäminen auttaa joskus ei auta mikään, mutta ennenpitkää se häippää itsekseen. Usko pois.

Vierailija
4/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta olen jäädyttänyt, odottanut "kyllä se lähtee ihan itsekseen, odota ihan rauhassa", höylännyt, hionut, jäädyttänyt ja kauhonut (suurimman osan toimenpiteistä tehnyt lääkäri, koska omalla jäädyttämisellä ei tuntunut olevan vaikutusta - no ei lääkärin tekemänäkään).

Että kauankohan vielä pitäisi odotella ihan rauhassa?

Vierailija
5/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se joku lääkäri, joka sen yritti jäädyttää? Ne kotikonstit on aivan yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
6/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se olikin känsä. Jäädyttäminen vaan pahensi. Jalkahoitaja hoiti känsän pois. 

Vierailija
7/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta ainakin lähti Syylendillä pois, helpostikin, kun vain noudatti ohjeita.

Vierailija
8/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta olen jäädyttänyt, odottanut "kyllä se lähtee ihan itsekseen, odota ihan rauhassa", höylännyt, hionut, jäädyttänyt ja kauhonut (suurimman osan toimenpiteistä tehnyt lääkäri, koska omalla jäädyttämisellä ei tuntunut olevan vaikutusta - no ei lääkärin tekemänäkään).

Että kauankohan vielä pitäisi odotella ihan rauhassa?

Missä kohti syylä on?

Leikkauta pois.

Puolisollani oli myös sitkeä "syylä".

Se oli ihon värinen luomi, joka muuttui jäädyttelyn, syövytykden, polton ja höyläyksen myötä melanoomaksi.

Vierailija
9/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsella kolme varpaassa ja jalkapohjassa, apteekin kamat ei auttaneet, niihin meni varmaan yli parisataa euroa.  Häntä alkoi koulun jumpassa nolottaa kun piti olla paljain jaloin. Vein ihotautilääkärille, joka laserilla poltti ne pois. Maksoi 180 euroa 8 vuotta sitten. Suosittelen. Ei ole palannut takaisin. 

Itselleni sain varpaaseen tartunnan lapsilta, lopulta lähti itsestään mutta monta vuotta meni. 

Vierailija
10/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli. Kaikkea muuta kokeilin ensin.

Vierailija
11/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lääkäri yrittänyt hoitaa. Ei tulosta. Alan olla epätoivoinen. T. Ap

Vierailija
12/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä oli sitkeä. Lähti lopulta, kun pidettiin Jeesus-teippiä koko ajan.

Vierailija
13/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valkosipulinkynsi, kuori se ja leikkaa siitä pala pois. Hiero leikkuupintaa syytään kerran-pari päivässä.

Vierailija
14/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "kyllä se parissa vuodessa lähtee" lohduttelut eivät auta yhtään, jos syylä on näkyvässä paikassa. Itse jouduin käyttämään yli vuoden sormessa laastaria, koska en vaan kehdannut olla syyläisen sormen kanssa. Eipä se jossain kotona telkkaria katsoessa haittaa, mutta ei se kivaa ole juhlissa tai vaikka treffeillä, eikä nosta fiilistä seksissäkään. Itselläni tosin lähti lopulta apteekin aineilla - aluksi käytin kuukausitolkulla turhaan Syylendiä, mutta lopulta lähti Verruxinilla, jota ensin en ollut kokeillut, kun väitettiin, ettei se ole niin tehokas kuin Syylend.

Vierailija
15/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jesseteippiä=ilmastointiteippiä=jesarii=jeesusteippiä=roudarinteppiä syylän päällä jatkuvasti useamman viikon. Syylä tukehtuu pois.

Vierailija
16/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasta kynsilakkaa, kuihtuu ja kuoriutuu vähitellen pois. Välillä voi hioa/nipsaista vähän. Itsellä sormessa. Jesaria koitin ensiksi, ei vain tahtonut pysyä. Kynsilakka oli huomaamaton ja helppo.

Vierailija
17/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen jalkapohjasta ei lähtenyt syylät millään, kaikki apteekkihoidot kokeiltiin. Sitten kokeiltiin osterivinokas-luontaistuotetta ja katosivat. Olin kyllä vähän skeptinen, mutta pakko oli kokeilla, kun parikin tuttua suositteli.

Vierailija
18/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wart away auttaa! Suosittelen. Yksi käsittely riittää. Kaikki mahdollinen testattiin ensin mutta tuolla ihmeaineella lähti. Lue vaan tarkkaan ohje. Kannattaa suojata syylän ympäriltä tervettä ihoa jollain ettei tuota ainetta mene siihen. Joku vähän vahvempi rasva, en muista mitä laitettiin syylän ympärille.

19/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusylki heti kun heräät .Älä niele vaan liippaset kielellä.Kyllä lähtee. Sylki on niin voimakasta että se ottaa pois syylät viikossa. 

20/30 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koronan takia lähtenyt varpaankynnet. Sientä näkyy .Mikä ois neuvo minulle. Ei auta mitään lääkkeet jotka maksoi marjoja . 

Tämä on jo vaikeampi . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan