Entisen miesystävän ainoa tytär on kiinnostunut vain naisista
Harmittaa toisen puolesta. Ex ei saa lapsenlapsia kun tytär on erehtynyt käymään kiinni samaan sukupuoleen.
Noloa.
Kommentit (13)
Ei estä lapsien hankkimista. Viki Rostilla oli samat pelot, mutta kyllä tyttärensä ja tämän vaimo ovat ylpeitä äitejä.
Miestä siihen tarvitaan, ei vauvaa tilata leluhyllystä.
Toivottavasti murehdit tätä loppuelämäsi joka ikinen minuutti. Oot ihan helvetin säälittävä ruikuttaja. En ihmettele, että entinen miesystävä on entinen.
Kauniisti ap jaksat huolehtia eksäsi lapsenlapsellisuudesta tai -lapsettomuudesta. Olet varmasti hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu kumppanuusvanhemmuuteen 😘
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti ap jaksat huolehtia eksäsi lapsenlapsellisuudesta tai -lapsettomuudesta. Olet varmasti hyvä ihminen.
Exät harvoin ovat, tuskin nytkään.
Kyllä minäkin pystyn siittämään naisen vaikken olisikaan kiinnostunut hänestä. M34
Keskity olennaiseen. Onko tytär onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä? Itse äitinä tämä on ensisijaisesti se, mitä toivon tyttärelleni. En mieti mitään lastenlapsia tai muuta. Tulee joskus jos on tullakseen. Kyse on hänen elämästään ja onnestaan. Se on pääasia. Mielestäni entisen miehesi tyttären seksuaalinen suuntauminen ei kuulu sinulle pätkääkään.
Musta on kasvanut maho ja mielenterveysongelmainen. Mutsi ei ole ikinä kritisoinut vaan aina tukenut. Herranjestas, oisko tässä pitänyt ajatella vielä hänen exiä ja stressata niiden takia. Ainakin oon aina tullut hyvin toimeen hänen miesystävän kanssa ja nykyinenkin pitää kuin oman lapsenaan vaikka tietää mun ongelmista.
Tsiisus sentään, eikö sulla ole omia ongelmia?
Oon hetero, vaan eipä taida äidille tulla lapsenlapsia multa ihan vaan omasta valinnastani.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta vauvansiemeniä voi tilata postissa Tanskasta 😉
Mitä ihmettä, ihan hyvin voi saada silti lapsia ja moni saakin!