Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun venyttäminen

kokematon
26.04.2021 |

Moniko nainen nauttii siitä, että pillua venytetään esimerkiksi isoilla leluilla tai fistaamalla? Itse pidän isommista leluista, mutta en ole uskaltanut kokeilla vielä fistausta.

Olisi kiihottavaa kokea joskus kuinka pillua hitaasti venytetään suuremmaksi alkean pienestä lelusta pikkuhiljaa isompaa ja lopuksi kunnon rajuun fistaukseen. Toimiiko tämä vain ajatuksen tasolla vai onko kellään omakohtaista kokemusta tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillu on pieni.

Mieheni ja mun yhteisestä päätöksestä kokeiltu vieras sai aikaa ison muutoksen.

Mieheni kanssa yhdyntä sujuu ilman kipua.

Mulla on ollut nyt muutaman vuoden rakastaja jolla on iso.

Taitava käyttämään kaulaan, saa mut huutamaan ja aina yhdyntä päätyy ihan järisyttävään orkkuun joka jatkuu ja jatkuu kunnes miehellä ruiskahtaa pillu täyteen.

Sen jälkeen mieheni on minulle sopiva.

Vierailija
2/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ole ikinä tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas mietityttää, että jääkö pillu kovan venyttämisen jälkeen "avaraksi" eli nauttiiko sitä enää normaalista seksistä normikalun kanssa? Synnyttämisenkin jälkeen oli kova työ jumpata paikat kuntoon.

Vierailija
4/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taas miesten mieleen-

Vierailija
5/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
6/9 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjö

Vierailija
7/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää yökkiä, jos venytys tuntuu kivalta ja kiihottaa? Olen työntänyt viisi sormea rystysiin saakka sekä puolison pilluun että pyllyyn ja molemmista hän saa kovan orgasmin. Tokikaan tämä ei tapahdu kerralla vaan pikku hiljaa runsaan liukkarin kera, kiihoittunut pitää olla että paikat venyy. Mutta ei ne pysyvästi veny, vaikka harjoitus toki aiheuttaa sen että seuraavalla kerralla venyy helpommin. Silti tuntuu aivan tiukalta ja hyvältä myös kullissa molemmat aukot. Tavoitteena on vielä joskus saada koko käsi sisään kumpaankin reikään, vaikka mulla iso käsi onkin.

Vierailija
8/9 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pumpattava dildo! Laaduissa vaan on eroa, osa paisuu vain päästä mutta ei varresta.  Ainakin itse nautin suunnattomasti venyttävästä tunteesta ja se saa minut laukeamaan ja ruiskimaan rajusti. 

Itse olen huomannut vain pientä eroa, että olen ehkä hieman väljelmpi kuin aiemmin, mutta kumppani ei ainakaan ole huomannut mitään merkittävää eroa. 

Vierailija
9/9 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillu venyttelystä jää mitenkään väljäksi. Ennemminkin oppii käyttämään lihaksi niin että osaa puristaa yllättävän tiukaksi.

Itse nautin venymisen tunteesta, siitä että on ihan täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi