Miten voisin aloittaa jutustelun kun olen ihastunut kassatyttöön
Sanonko vain että " heheh laitatko siihen kuittiin puhelin numerosi!? No, ei tässä muuta, hei hei!"
Kommentit (8)
Minä olen niin komea, että myyjä etsi mut Feacebookista ja pyysi kaveriksi! Fanitin hänen jokaista julkaisuaan vuosikymmenen - ensimmäisten joukossa aina!
M56
Miten yleensä hoidat small talkin/jutustelun? Yleensä puhutaan säästä, ajankohtaisista asioista, molemmista yhdessä ("taitaa tulla kylmä vappu") jne.
Minkä ihmeen takia hän haluaisi sinun soittavan itselleen, jos sinulla ei luista juttu edes siinä tilanteessa, kun asioit hänen kanssaan?
Kysyt että oletko lähiaikoina käynyt vauvapalstalla, ja kerrot että se on sinun suosikkiajanvietettä.
Odota parkkipaikalla kunnes se pääsee töistä ja stalkkaa se kotiin asti. Sitten huikkaset seuraavana päivänä, että haluaako kyydin kotiin kun asuu niin kaukana.
Älä. Itse olin kassalla muutamia vuosia ja jatkuvasti joku oli ihastunut ja seuraa vailla. Se oli vain ahdistavaa kun työn vuoksi ei voinut käskeä niljakkeita suksimaan v* ttuun.
Vastaavassa tilanteessa eräs mies, tai no poika, jätti minulle etukäteen kirjoittamansa lapun missä kertoi olevansa kiinnostunut ja oman numeronsa. Olihan se tavallaan ihan söpöä, mutta hieman myös epämiellyttävä tilanne kun esimieheni näki sen ja piti tarkkaan huolen että torjun hyvän asiakkaan riittävän hienovaraisesti.
Olen välillä miettinyt, että onko sellainen ylimääräinen höpötys kassaneidiltä joku kiinnostuksen merkki. Siis kun yleensähän sitä vaan töksäytetään asiakkaalle ne pakolliset hei-kiitos-hei ainakin jos halutaan että asiakas ei todellakaan kuvittele mitään. Mutta pari kertaa pistänyt vähän ihmetyttämään kun olin ainut asiakas kassalla ja nuori kassaneiti jotain keskustelua alkanut pystyttelemään. Voihan se olla, että muuten vaan tylsyyttään haluavat jutella, mutta mikäli kyse olisi jostain muusta niin miten ihmeessä tuollaisessa tilanteessa ehtisi päästä etenemään mihinkään ja miten.
Käytkö täällä usein