Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Elina Valtonen-exLepomäki erosi? Miksi ylipäätään otti miehen sukunimen?

Vierailija
26.04.2021 |

Nykypäivänä ihan järjetön veto ottaa aviopuolison sukunimi naimisiin mennessä. Ero tulee kuitenkin ja sitten saa taas joka suuntaan olla selvittelemässä, mitä sukunimeä nyt käyttää.

Mutta voimia Elinalle!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa sinulle kuuluu se, minkä sukunimen joku ottaa itselleen?

Vierailija
2/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ajattelin. Mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun nainen hakee eroa ilman, että uusi ukko kuvioissa on syynä miehen pettäminen, juominen, pelaaminen. Sitä en tiedä mikä heillä.

Vierailija
4/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllistä?

Vierailija
5/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kun nainen hakee eroa ilman, että uusi ukko kuvioissa on syynä miehen pettäminen, juominen, pelaaminen. Sitä en tiedä mikä heillä.

Kaikki kolme tässä tapauksessa.

Vierailija
6/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että jos on itse jossain juorulehdessä avautunut asiasta.

Joo, eihän ne muiden nimet mulle kuulu. Mutta jos ei kuulu muille, minkä niminen kukin ihminen on, miksi he aina ilmoittavat nimen muutoksistaan julkisesti? Esim Elinan nimen vaihtumisesta julkinen ilmoitus somessa ja tehty jopa gif?

Vierailija
7/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen massit loppui ?

Vierailija
8/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, kun serkkuni muutti etunimeään, piti nimenmuutosjuhlat ja kutsui minutkin.

Miksi, jos hänen uusi nimensä ei kuulu mulle?

Ystävä järjesti pari vuotta sitten kastetilaisuuden. Siellä paljastettiin myös lapsen nimi. Miksi, kun eihän se nimi muille kuulu?

Joka ikisessä koulutustilaisuudessa ja kissanristiäisissä pitää aina esitellä muille oma nimi. Miksi, kun se nimi n ihan oma asia?

Vierailija
9/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni eronnut säilyttää miehensä nimen, jotta olisi sama nimi kuin lapsilla.

Vierailija
10/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sinulle kuuluu se, minkä sukunimen joku ottaa itselleen?

Ei kuulukaan. Vastedes, kun tapaan uusia ihmisiä, ilmoitan, että en halua tietää heidän nimiään, kun ei ne kuulu mulle. Pitäkööt omana tietonaan.

Vierailija
11/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eihän ne muiden nimet mulle kuulu. Mutta jos ei kuulu muille, minkä niminen kukin ihminen on, miksi he aina ilmoittavat nimen muutoksistaan julkisesti? Esim Elinan nimen vaihtumisesta julkinen ilmoitus somessa ja tehty jopa gif?

NImenmuutoksesta ilmoitetaan siksi, että ihmiset tietäisivät, että nimi on muuttunut. On sitten helpompi olla yhteydessä, kun tietää, minkä nimistä ihmistä tavoitella. On kuitenkin julkisessa tehtävässä toimiva ihminen kyseessä.

Se, miksi nimi muuttuu (alun perin tai nyt), ei kuulu kenellekään toiselle.

Vierailija
12/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NImenmuutoksesta ilmoitetaan siksi, että ihmiset tietäisivät, että nimi on muuttunut. On sitten helpompi olla yhteydessä, kun tietää, minkä nimistä ihmistä tavoitella. On kuitenkin julkisessa tehtävässä toimiva ihminen kyseessä.

Silti ihmiset kuitenkin ilmoittaa julkisuuteen myös erostaan. Eli jos ero nimen muuttumisen syynä, niin miksi siitä avioerosta kerrotaan julkisuuteen, kun ei se kuulu kenellekään toiselle?

Enkä nyt tarkoita tässä tapauksessa vaan yleensä?

Vierailija
13/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ihmiset kuitenkin ilmoittaa julkisuuteen myös erostaan. Eli jos ero nimen muuttumisen syynä, niin miksi siitä avioerosta kerrotaan julkisuuteen, kun ei se kuulu kenellekään toiselle?

Enkä nyt tarkoita tässä tapauksessa vaan yleensä?

"Ei kuulu kenellekään toiselle" = muilla ei ole oikeutta kysyä, mutta asianomainen voi asian itse kertoa niin halutessaan.

Vierailija
14/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuuluu, perkele!!

Vierailija
15/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Elina Lepomäki/Valtonen teki fiksusti, kun ilmoitti itse erostaan; sen vuoksi jäi ensin pois vaaliehdokkuudesta. Jos ei olisi ilmoittanut, asialla olisi spekuloitu julkisuudessa kuitenkin. Onneksi pääsi asiassa eteenpäin ja on kuitenkin ehdolla. Nimen muuttaminen on myös fiksua, varsinkin jos ero on riitainen. Puhtaalta pöydältä eteenpäin!

Vierailija
16/16 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä jotkut jaksavatkin ihmetellä. Mahtaa olla tapahtumaköyhä elämä tällaisilla ihmettelijöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä