ÄH! Mä en tiedä mikä musta tulee ISONA :' (
moni ala kiinnostaisi, mutta ne mitkä oikeesti ovat ylitse muiden, niin niitä opetetaan jossain ihan toisella puolella Suomea. Ja perheellisenä ei voi oikein lähteä mihinkään kokopäiväiseksi opiskelijaksi kun asuntovelka painaa päälle ja 2 lasta...
yhyyyy :' (
Kommentit (8)
Pienten lasten kanssa on oikeestaan aika hyvä opiskella, koska opiskelu on paljon joustavampaa kuin työelämä.
Ei sillä niin väliä mihin hakeudut, jos et viihdy, niin sitten vain vaihdat alaa.
Olet niin nuori, että kerkiät vielä vaikka mitä!
Jos sulla kerran noin painavat velvoitteet, sun vain keskityttävä niihin vaihtoehtoihin mitkä käytössäsi.
Se on sitä aikuisuutta.
Ja lapset ja mies seuraa sua jos se asia sulle oikeasti tärkeä.
Täytyy sitten vaan yrittää kouluttautua jossain ammattikorkeakoulussa ilta- ja monimuoto-opiskeluna. Mutta nekin koulut ovat jonkun matkan päässä :(
ap
Mä täytän tänä vuonna 30 ja mäkän en tiedä mikä musta tulee " isona" ...
Välillä oikein ahistaa! Ja nuorin täyttää vuoden päästä kolme joten silloin loppuu tää mun kotiäitiys.
Maisterinpaperit viittä vaille valmiit ja oma firma ihan toiselta alalta. Oman firman tekemisillä ei ainakaan toistaiseksi leipää tuoda pöytään, mutta siinä hommassa olen paljon parempi kuin tuossa koulutusta vastaavassa. Kuitenkaan en voi mitään muuta vastaavaa työtä oikein hakea, koska mitään koulutusta ei ole... Hankalaa.
Jotenkin ahdistaa että rupeaisin tekemään pelkästään koulutuksen mukaista hommaa.
Ikää 30v ja nuorin täyttää 3 v vuoden päästä....Asunto lainaa on jne. Opiskelu ei oiken perheellisellä onnistu kun pitäisi jostain ruokakin pöytään saada...
Mutta kun mä en tiedä edes et mikä mua kiinnostaisi :(
ap