Jos voisit lailla kieltää yhden asian, mikä se olisi? Miksi?
Savukkeet. Maksaa yhteiskunnalle enemmän kuin tuo. Eikä enää itse sortusi moiseen.
Kommentit (42)
Persuilu. Persut ovat rikos tervettä järkeä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki reality-roska ja ja sosiaalinen media. Ovat tyhmentäneet kansaa jo liian pitkään.
Tarvitsen päivittäisen annoksen kuumia sinkkuja.
Kevytmoottoripyörät. Järkyttävä äänisaaste.
Vierailija kirjoitti:
Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.
En tiedä missä maassa asut jos siellä ei ole tuota vielä lailla kielletty. Suomessa ja monessa muussa kyllä on. Mutta se, että joku asia on lailla kielletty ei tarkoita etteikö sitä tapahtuisi. Jos näin olisi niin eihän mitään rikoksia ikinä tapahtuis... Mikä ois tietenkin ihanteellista mutta tulee tuskin koskaan tapahtumaan.
Muista maista kansalaisten suomeen roudaamisen ja heille tarkoitetut vastaanottamiskeskukset.
Uskonnot. Ihmiset ovat kärsineet jo aivan tarpeeksi satuolentojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Elintasopakolaisuuden eli lähettäisin kaikki 1970-luvun jälkeen suomeen tulleet takaisin kotimaihinsa.
Myös kaikki työtä tekemään tulleet ja lakia noudattavat jotka ovat mahdollisesti pariutuneet kantiksen kanssa? Mitä järkeä?
Koiran sontaa ei saisi olla kävely/pyöräteillä! Niin monet kengät ja vaatteet menneet pilalle lapsilta. Kevät on järkkyä aikaa asuinalueella jossa paljon koiria eikä omistajat kerää niitä jätöksiä pois.
Tämän palstan. Tajusin tällä viikolla, että mun surkeimmat fiilikset on tulleet tällä palstalla kun olen lukenut keskusteluja ja osallistunut niihin. Mulle on haistateltu ja elämääni on arvosteltu ja ajatuksiani mitätöity ihan uskomattomalla tavalla. Moni sanoo palstalla, että saa aina elämässä p-kaa niskaan eikä luota enää ihmisiin. Tajusin että itselläni tuo lausunto ei päde missään muualla kuin täällä! Silti palaan tänne, koska kaipaan jotain keskustelufoorumia. Kertokaa jos tiedätte parempia. Jos saisin estettyä itseltäni pääsyn tälle sivustolle, tekisin sen.
Horomediat, eli mm. Face ja Insta. Niin paljon harmia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakoiden kuvottavan ylimielisyyden ja harhaisen käsityksen omasta ylivertaisesta älykkyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.
Ai, mä luulin, että se oli jo kielletty. Aina sitä oppii uutta, kun käy av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakoiden kuvottavan ylimielisyyden ja harhaisen käsityksen omasta ylivertaisesta älykkyydestään.
Eihän se ole mitenkään harhaista, jos persuihin vertaa. Silkka fakta.
Avaimet pois jos tuovat väkisin.