Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella et halua ottaa koronarokotetta?

Vierailija
25.04.2021 |

Itse epäilen koko rokotetta ja tässä mietin otanko vai enkä ota ja haluaisin kuulla niistä negatiivisista mielipiteistä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa sanoa tosiasioita.

Vierailija
2/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis pelkään kaikkia mahdollisia sivuoireita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo ennestään runsaasti neurologisia ongelmia kuten aspergerin-oireyhtymä, keskittymishäiriö, pakko-oireinenhäiriö ja tic-oireyhtymä. Lisäksi reagoin lääkeaineisiin poikkeuksellisesti ja voimakkaasti. Olen se 1/10 000:sta joka saa sivuoireina mm. hallusinaatioita, maniaa ja itsemurha-ajatuksia.

Minulla on siis kohonnut riski, että reagoin poikkeuksellisesti myös rokotteeseen + ennestään niin paljon ongelmia, että en ikinä kykenisi todistamaan mikä on rokotteen aiheuttamaa ja mikä jo synnynnäistä. En saisi mahdollisesta vahingosta korvausta.

Toisaalta olen maatilalla kasvanut ja olen aivan pienestä asti siedättynyt bakteereille ja viruksille. Vastustuskykyni on erinomainen ja sairastun harvoin.

Olen myös työkyvytön ja lähes täysin erakoitunut jo ennen koronaa. Ihmiskontakteja ei ole kuin kaupassa ja paria perheenjäsentä näen 1-2 kertaa kuukaudessa.

En aio ottaa rokotetta.

Vierailija
4/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvita ottaa, pärjään ihan hyvin ilman

Vierailija
5/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa.

Liian suuret riskit haittavaikutuksille.

Vierailija
6/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitat suuremmat kuin hyödyt

Vierailija
7/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikea media   ,ota heti ylös kun poistetaan.

Ja tässähän ei sanota mitään itse rokotteesta tai sen toimivuudesta. Kauhea haloo, ihan tyhjästä.

Vierailija
8/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe rokotetta itselleni tarpeelliseksi (käyn harvoin missään) ja pelkään sivuoireita. Riski on 100% rokotetulla, rokotteiden valmistajilla on täydellinen syytesuoja. Normirokotteet olen tietysti ottanut, koronarokotetta en ota.

Vierailija
9/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hetkeäkään miettinyt että ottaisin. Pitkaikaisia vaikutteita ei voi kuin arvailla. Jokainen voi tutkia ja pohtia asiaa omalla kohdallaan onko tarvetta

Vierailija
10/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hetkeäkään miettinyt että ottaisin. Pitkaikaisia vaikutteita ei voi kuin arvailla. Jokainen voi tutkia ja pohtia asiaa omalla kohdallaan onko tarvetta

Pandemiaan kehitetty rokote, kuinka järkevää on odotella 3-10 vuotta? Sori, mutta toi on ihan naurettava perustelu.

Vierailija
11/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikea media   ,ota heti ylös kun poistetaan.

Ja tässähän ei sanota mitään itse rokotteesta tai sen toimivuudesta. Kauhea haloo, ihan tyhjästä.

No just tämä. Sensuuria saakin kritisoida, mutta kun se virheellisesti yhdistetään ”korona on suuri huijaus” ja ”rokote on ase ja ihmisoikeusrikkomus” huuhaahan, kaikki hurahtaneet pitää näitä samana asiana.

Vierailija
13/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä tässä nyt oli niin shokeeraavaa?

Vierailija
14/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä tässä nyt oli niin shokeeraavaa?

Ei mikään. Ohmiset luulee, että rokotteen ottavat väittää ettei siinä ole lainkaan haittavaikutuksia. Kaikki tietää, että on, tässä(kin) kuitenkin vähän.

Vierailija
15/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tarpeelliseksi.

Vierailija
16/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin rokotteen tautiin, josta selviäisin hengissä 99,97 %:n todennäköisyydellä? Sairaalahoitoon joutuminenkin olisi erittäin epätodennäköistä, sairastuneista 1-2% joutuu sairaalahoitoon. Korona ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti.

Vierailija
17/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen kyllä sitten, kun se on virallisesti hyväksytty (menee vielä jokunen vuosi), eikä millään hätätilamenettelyllä pelkästään hyväksytty. Tähän sisältyy sekin etu, että silloin rokotefirmat myös ovat vastuussa tuotteistaan toisin kuin nyt.

Vierailija
18/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin rokotteen tautiin, josta selviäisin hengissä 99,97 %:n todennäköisyydellä? Sairaalahoitoon joutuminenkin olisi erittäin epätodennäköistä, sairastuneista 1-2% joutuu sairaalahoitoon. Korona ei ole yleisvaarallinen tartuntatauti.

No on, mutta älä ota. Älä kuitenkaan väitä sellaista mikä ei ole totta. Toivottavasti se 70% ottaa sunkin puolesta. Siihen asti, älä valita, jos rokotetut vapautuu jo ennen sitä jostakin rajoitteesta.

Vierailija
19/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan sen kyllä sitten, kun se on virallisesti hyväksytty (menee vielä jokunen vuosi), eikä millään hätätilamenettelyllä pelkästään hyväksytty. Tähän sisältyy sekin etu, että silloin rokotefirmat myös ovat vastuussa tuotteistaan toisin kuin nyt.

Ihan on virallisesti hyväksyttyjä, vain nopeutetusti.

Vierailija
20/38 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve nuori aikuinen enkä koe koronaa itselleni vaaralliseksi. En pelkää koronaa sen enempää kuin influenssaakaan enkä ota rokotetta kumpaankaan.