Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pisamia pidetään nykyään rumina ja sellaisina jotka pitäisi saada pois?

Vierailija
25.04.2021 |

On kaikenlaista hoitoa saada pisamat pois. Eikö ne ennen olleet persoonallisia vain. Joillekin pisamia tulee luonnostaan ja paljon ,kuten itselleni. En ole saanut niitä mitenkään pois koskaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ja parina jo sitä ennenkin pisamat oli muotia, myytiin jopa pisamakyniä, joilla niitä sai itselleen piirrellä. Tollaset muodit on typeriä, joillakin vain on pisamia ja toisilla ei... Itse tykkään omistani, enkä ikinä ole niitä peitellyt! Oli muoti mikä oli

Vierailija
2/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Pisamat on ihania!

Markkinamiehet nyt yrittää saada meidät tuntemaan kaikesta epävarmuutta. Se on bisnestä se. Ei tartte mennä siihen halpaan. Tai siis, kalliiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö pisamat on nykyään muotia. Moni piirtää itselleen pisamia meikkikynällä.

Vierailija
4/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat normaalit. Aina on ollut erilaisia mielipiteitä ja muotivirtauksia kaikista ihmisten kehonosista, eikä niistä tarvitse välittää. Menee seuraan jota se ei haittaa, joka keskittyy muuhun kuin pelkkiin pisamiin. Miksi joiltakin pisamat katoavat yhtäkkiä talvella?

Vierailija
5/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat normaalit. Aina on ollut erilaisia mielipiteitä ja muotivirtauksia kaikista ihmisten kehonosista, eikä niistä tarvitse välittää. Menee seuraan jota se ei haittaa, joka keskittyy muuhun kuin pelkkiin pisamiin. Miksi joiltakin pisamat katoavat yhtäkkiä talvella?

Tätä oon itsekin ihmetellyt, miksi joiltakin katoaa?? Itselläni ei katoa ja keväällä pisamat vaan voimistuu. Äidilläni oli koko naama täynnä isoja pisamia kesät ja talvet mutta vanhemmiten lähti kokonaan pois. En tiedä miksi. Ite oon yli 40 ja pisamat pysyy. Mulla ei ole pisamia nenällä vaan poskissa.

Ap

Vierailija
6/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat ovat nimenomaan nykyisin paljon arvostetumpi ulkonäköpiirre kuin ennen. Joskus sata vuotta sitten niitä pidettiin todella rumina ja yritettiin saada kaikkoamaan kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin. Nykyisin tilanne on aivan toinen ja niitä pidetään persoonallisina ja viehättävinä.

Vierailija
7/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pisamia varpaita myöten. Kasvot käsivarret polvet niska. Olen oikeasti punatukkainen

Minua ne ei häiritse ja monetkin niitö ihaillut

Vanhemmiten talvella kasvoista vaalenee kesällä korostuu

Minua eivät haittaa yhtään

Jos ketä haittaa vahtikoot vaikka betoni seinää 😁

Vierailija
8/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yhä muotia.

Vierailija
9/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö pisamat on nykyään muotia. Moni piirtää itselleen pisamia meikkikynällä.

Niitä myös tatuoidaan ja tehdään hennalla.

Vierailija
10/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat naiselle on ehdodon turn on, söpöä.

Vierailija
11/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamia voi olla liikaa. Pieni määrä suht vaaleita pisamia yläposkilla on söpöä.

Vierailija
12/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä ne ovat muka rumia? Lapsilla on usein pisamia, mutta ne lähtevät pois vanhemmiten.

Minulla on paljon pisamia. Tykkään niistä. Ihoni on kuin jokin erikoinen kartta. Pisamia on vähän joka puolella, jopa polvissa. Kun saan aurinkoa ja pisamat tulevat selkeästi näkyviin, minulle tulee hyvä olo. Niin se on.

Vierailija
13/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamia voi olla liikaa. Pieni määrä suht vaaleita pisamia yläposkilla on söpöä.

Ei voi olla liikaa. Minulla on niitä koko kasvot täynnä, olkapäät, käsivarret ja rinta. Pisamat ovat hauskoja. En tarvitse muita koruja tai tatuointeja, kun ihossa on jo kuvioita.

Vierailija
14/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuulin nimittelyä pisamistani. Taisi muutama poika olla ihastunut minuun. Niinkuin, että naamassa on jotain rokkoa yms. Ne, jotka nimittelivät minua, olivat itse oikeasti rumia.

Vierailija
15/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pisamia ja inhoan niitä yli kaiken. Kun on taistellut teini-iästä lähtien aknen, suunympärysihottuman, ekseeman ja suurten ihohuokosten kanssa, niin pisamat tuntuvat häiritsevän vaivalla ja rahalla saavutettua lopputulosta. En halua mitään ylimääräistä kasvoilleni.

Muiden pisamat eivät herätä mitään tunteita. Ovat neutraali asia, eivät kauniita eivätkä rumia.

Vierailija
16/16 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asiaan on nykyään hoito, koska sellaisia myymällä tehdään rahaa. Ts. kaikesta kannattaa nykyään tehdä ongelma, vaikka väkisin.