Kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä elämäsi
aikana?
Kymmeniä, satoja vai tuhansia kertoja?
Ei nyt tarkalleen kai kukaan tiedä mutta jokin arvio.
Kommentit (23)
Paljonko on puita sinun ja kumppanisi yhteisessä metsässä?
Ei määrä kiinnosta, vaan seura.
Irtosuhteissa lopputulos vaihtelee metsän puiden ja rikkaruohojen välillä. Toki monissa suhteissakin.
Jaaha, keskimäärin 1-3 kertaa viikossa miehen kanssa yhdytään. Nuorenpana useamminkin. Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta pian. Sitä ennen joitakin kertoja edellisten miesystävien kanssa.
Tilastoteuvo on niiiiin utelias.
Stalkkerikmulkero.
Mieti sitä.
Entäs sulla?
Kolmessa vuosikymmenessä jo kerta viikkoon tahti tekee yli 1500 kertaa. Nuorena oli paljon aktiivisempaa, joten ehkä 3000 kertaa.
Miehiä on ollut yli 450.
Kertoja onkin sitten vaikeampi sanoa.
M41v
Kerran meinasin vahingossa, mutta onneksi tajusin lopettaa ennenkuin ryhdyttiin oikeasti hommiin.
Jos ekan yhteisen vuoden aikana laittaa purkkiin herneen joka kerrasta, niin ne riittävät loppuiäksi kun tokana vuonna alkaa niitä poistaa.
Joten tarvitsee tietää vain ekan kiihkeän vuoden herneiden lukumäärä ja kertoa se kahdella. Siinä on sun koko elämän seksit.
Hiukan voi määrä kasvaa jos kumppania vaihtaa, ei kuitenkaan kertotaulun mukaan.
Ihan tarkkaan en kaikkia kertoja muista, mutta sanoisin, että kaksi kertaa.
Kaikkee sitä pitää laskea. Pitääkö jotkut ihan kirjanpitoa siitäkin.
Eka kerta vuonna 2002, sitten heti perään 2008. Sen jälkeen on ollu vähän hiljaisempaa.
Satoja immenkalvoja olen korkannut elämäni aikana.
Muutama sata kertaa, mikä on vähän, kun laskee, että minulla on ollut mies 17 vuotiaasta lähtien ja olen nyt 42 v.
Noin 3000 kertaa 26 vuoden aikana. Joka kerta saman kumppanin kanssa.
En yhtään. Nainut kyllä ahkerasti.