Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun on tottunut vuodattamaan tajunnanvirtaansa jollekin ja sitten tulee ero/välirikko tms.

Vierailija
24.04.2021 |

Tiedättekö tällaisen ilmiön, että on tottunut vaikka whatsapissa kirjoittamaan useita turhia viestejä päivässä jollekin, tyyliin että nälättää, menkat alkoi, oli hassu asiakas äsken hahah jne. Niin kun tällainen ihmissuhde jostain syystä loppuu, vieroitusoireet on hirveät. Vaikka olisi muita ihmissuhteita, mutta jos näissä on vähän korkeampi julkaisukynnys, tuntuu kauhealta ettei voikaan kertoa mihinkään että nyt tuli pieru. Asia nyt itsellä ajankohtainen. Niin ja siis lisäksi pystyi kertomaan jotain omia psykologisia tulkintoja ja teorioita muiden käytöksestä ym. "syvällisempää". Olen tällaisesta ennenkin selvinnyt, en muista miten. Ehkä kirjoittelemalla av:lle sitten? Pystyykö kukaan samaistumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen useammassa whatsapp-ryhmässä, joten jos joku jutuistani ärsyyntyisi, kirjoittaisin ne toiseen.

Vierailija
2/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku lähettäisi tuollaisia viestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku lähettäisi tuollaisia viestejä. 

Niinpä. En ihmettele välirikkoa.

Vierailija
4/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuossa tilanteessa. Se, mitä opin oli että todennäköisesti juuri se tajunnanvirta söi ystävyyden lopouun. Itseään kannattaa sensuroida. Jos mahdollista jo ennen kuin ajattelee, mutta ainakaan ei kannata julkaista ajatuksiaan ihan keskeneräisinä, vaan ensin vähän miettiä, että jos tätä ajattelisi pidemmälle niin olisikovse huvä vai huono suunta kehittää itseään.

Vierailija
5/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaat ettei wessaan pääse enää? oletko harkinnut whatsuppants?

Vierailija
6/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäviesti "pier u" ei toimi äänellä koska tilakokemus ei tule esiin. etänä ei toimi.

Vierailija
7/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja olen ollut samassa tilanteessa. Välirikot on onneksi olleet aina ohimeneviä ja ystävyys säilynyt. Silti, kun on tottunut laittamaan 10 viestiä päivässä jollekin ja yhtäkkiä se loppuu, vieroitusoireet siitä tulee. Se menee kuitenkin ohi, vaikka aluksi tuntuu pahalta.

Vierailija
8/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen useammassa whatsapp-ryhmässä, joten jos joku jutuistani ärsyyntyisi, kirjoittaisin ne toiseen.

Ryhmässä? Se ryhmään soi ja paukkuu koko ajan, jos sinne joku spämmii kaikki toimintonsa.

Vierailija
9/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa tekstieditori ja kirjoita sinne jos sulla on pakko kirjoittaa. Turhaa häiriköidä muita tuollaisilla viesteillä.

Vierailija
10/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ymmärrettävää että meni välit jos raportoit jokaisen pierunkin :D

Mutta kokemuksesta voin kertoa että siihen tottuu ajan kanssa ettei jonkun kanssa enää juttele.