Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on?

24.04.2021 |

Yritetään miehen kanssa ekaa lasta. Eka yritys oli 4 pv ennen oletettua ovulaatiota (sovelluksen mukaan päättelin, se yleensä tarkka). Ovulaatio tulikin vasta parin päivän päästä oletetusta (ovistestistä plussa ja rinnat tosi kipeät). Yritimme taas myös tuona plussapäivänä.

Tokasta yrityksestä seuraavana päivänä mulla alkoi tosi kummallinen alavatsakipu, melkein alapäässä asti. Oli pistelyä ja vuorotellen kummatkin puolet mahasta kipeät. Parin päivän päästä alkoi ruokahalun puute ja lievä pahoinvointi/ähkyn tunne. Voin jopa unohtaa töissä ruokatauon, vaikka yleensä olen tosi perso ruualle ja syön hyvin, vaikkei olisi yhtään nälkä.

Nämä mahatunteet, ähky ja lievä pahoinvointi sekä turvotus ovat nyt jatkuneet lähes viikon. Kuukautiset pitäisi alkaa 5 päivän päästä ja tänään varhainen raskaustesti oli negatiivinen! Ovulaatiosta on vasta 7 päivää tänään (ovistestin mukaan). Voiko tuo nega vielä muuttua plussaksi? Pms-mahakipu alkaa mulla aina vasta 1-2 pv ennen menkkoja mut nyt tosiaan nämä kaikki oireet jatkuneet ähkyineen kaikkineen viikon. Alapäässäkin tuntuu välillä pieni vihlaisu. En ole ikinä ennen kokenut vastaavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän