Äitini menee 75+ vuotiaana ohjelmointikurssille --- ei tule koskaan hänelle mieleen kutoa villasukkia lastenlapsille
Ottaa niin päähän, mennä nyt 75-vuotiaana ohjelmointikurssille. Ei tule sitten koskaan hänelle mieleen, että tekisi lapsille ja lastenlapsille hyödyllisiä juttuja. Normaalit mummot kutovat villasukkia.
Kommentit (24)
Missä iässä sinä ajattelit lakata tekemästä kuten itse haluat?
Ei, vaan nykyään mummot somettaa ja nuoriso neuloo itse villasukkansa.
😂 nyt on yritystä !
Jos totta niin sulla on upee mutsi !
Hauska, mutta vähän liikaa katkeruutta ilmassa. Vähemmällä olis menny ehkä läpi.
Kiva mutsi sulla!
Nykynuoriso muuten kutoo itse sukkansa. Se on nyt in ja äärimmäisen trendikästä.
On vielä oppivassa iässä. Varmaan lukenut AV:n ainaiset narinat villasukkalahjoista.
Huoli-ilmoitus ja HETI! Varmaan pidemmälle edennyt altshaimer tahi dementia.
Eikö miniä osaa kutoa sukkaa?
Taidanpa ilmoittaa kysyjän lasulle
Nuoret luuluvat tietävänsä kaiken tietokoneista kun osaavat vähän räplätä kännykkää ja somettaa mutta tosiasiassa vuosia työelämässä olleet mummot ja papat hallitsevat windowsit, wordit ja excelit mistä pennut eivät ymmärrä yhtään mitään. Hyvä mummo!
Kai aapee kutoo sukkia omille lapsenlapsilleen?
Ehkä mummoa ei kiinnosta neulominen, mut kelpaisiko kutominen?
Saattaa olla provo mutta mun 77v äiti meni oikeasti kansalaisopiston kurssille ja päätyi sittemmin yksityisopetukseen koska kiinnostunut ja kätevä.
Ihan parasta dementianestolääkettä!
Tuskinpa sinun lapset villasukkia toivoo.Mieluummin mummo joka osaa neuvoa IT maailmassa.
Kuulostaa hyvin itsekeskeiseltä minä, minä, minä -mummolta. On varmasti narsisti.
Äitisi on fiksu. Sinä et. Sukkia saa kaupasta.
Mun äiti oli ohjelmoija eläkkeellejäämiseen asti. Ei ole koskaan kutonut mulle yhtäkään sukkaa, onneksi osaan tehdä niitä itse. Äiti auttanut remonteissa ja lamppujen asennuksissa jne.
Hauska, 3/5