Miten saisin Jehovan todistaja äitini hyväksymään ei-uskovaisen naisystäväni
Rakastan todella paljon tätä naista. En ole ikinä rakastanut ketään tai mitään niin paljon, kuin miten paljon rakastan tätä ihanaa naista. Haluaisin todella perustaa perheen ja saada monta ihanaa lasta tämän aasialaisen naisystäväni kanssa.
Mies, 21v
Kommentit (26)
Annat äidillesi kaksi vaihtoehtoa: joko hyväksyy tai pysyy poissa silmistä.
Etkö saanut edellisen kerran tähän samaan avaukseen tarpeeksi vastauksia?
Paha sanoa. Minulla ei ole mitään hajua millainen äitisi on ihmisenä, joten en voi kauheasti neuvoa. Keskustele nyt kuitenkin äitisi kanssa.
Et mitenkään. Älä välitä äidin mielipiteestä. Elä omaa elämääsi
Seuraava kerran kun meette kylään äitilles ni tiputat housut alas ja anna uskottoman lutkuttaa loppuun asti.
Äitisi varmasti tietää, että kyseessä on mielikuvitusnainen, ja hän toivoisi kovasti, että jo pääsisit harhoistasi eroon.
Millaiset tisut? Useimmilla taikuilla pienet. Ei haittaa sinänsä. Parikymppinen taikku jos on kaunis niin on tosi pantava. Ovat vaan useimmat kovin kieroja.
Vierailija kirjoitti:
Onko pinkeä?
Pinkeä vagina? On erittäin täydellinen vagina, parempi kuin suomalaisilla, mutta en ymmärrä miten se tähän liittyy?
Ap
Kertomalla äidillesi, että olet löytänyt unelmiesi naisennja hän voi hyväksyä/olla hyväksymättä asiaa, mutta muuttaa hän ei valintaasi voi.
Et saa hänen hyväksytää. Ihminen, jonka ajatusmaailma on sulkeutunut, ei kykene avaaman sydäntään. Sinun äitisi on oman ympäristonsä tuote. Hän ei enää kykene näkemään mitään asioita positiivisessa valossa, ellei ne liity suoranaisesti vain ja ainoastaan hänen uskontoonsa. Hän mielummin tuomitsee, kuin hyväksyy. Näin toimimalla hän itse kokee olevansa turvassa. Tuossa on valtava ristiriita.
Et siis itse ole jehova? Ei kuulu äidille, jokainen tekee itse omat virheensä
Vierailija kirjoitti:
Millaiset tisut? Useimmilla taikuilla pienet. Ei haittaa sinänsä. Parikymppinen taikku jos on kaunis niin on tosi pantava. Ovat vaan useimmat kovin kieroja.
Ei ole kiero. Maailman ihanin nainen ja ihminen. Ainakin nyt kun äitini on tuollainen.
Ap
"Miten saisin Jehovan todistaja äitini hyväksymään ei-uskovaisen naisystäväni"
Miten tuo "hyväksymis"-asia nyt noin pinnalla on. Eihän asia liity äitiisi kuin korkeintaan välillisesti.
Lähtisin siitä, että lapset tekevät omat valintansa ja saavat sitä, mitä tilaavat. Kas se kun on heidän elämänsä ja heidän valintansa. Ei siinä sinun kumppanuushankkeessa mitään kolmansia pyöriä tai äitejä toivottavasti mukana pyöri?
Sano sille vanhalle harpulle että menee nurkkaa häpeämään, sä nait aasiattaren.