3-vuotias tyttö kadonnut Hämeenlinnassa
Kommentit (28)
On siinä kans vanhemmat kun ei vahdi lastaan. hyvä kun löyty kuitenki
Vierailija kirjoitti:
Voisi kertoa vähän enemmän lisätietoja, missä tarkalleen kadonnut ja mistä paikasta, että onko esim tarha tai kauppareissu, vai ihan kotipiha yms.
No, kyllä tietysti yksin tallustava 3v kiinnittää (pitäisi ainakin) huomiota, kunpa jo olisi hyvökuntoisena löytynyt.
Tulee vaan mieleen että vaaleanpunainen väri on voinut olla liian suuri houkutin jollekin. ☹️
Itse en pukenut tytärtä koskaan pinkkiin, jo ihan turvallisuussyistä.
Sillä ei ole mitään merkitystä, mistä on kadonnut, kun noin pientä lasta etsitään. Vai haluaisitko päästä nokkimaan korppikotkana, kun noin utelias olet?
Jee! Hyvä, että tyttö löytyi ja sanovat, että kaikki on hyvin <3
Taidan tänään lähteä vähän aikaisemmin hakemaan omaa tyttöä päiväkodista...
Vierailija kirjoitti:
On siinä kans vanhemmat kun ei vahdi lastaan. hyvä kun löyty kuitenki
Lapsihan saattoi olla vaikka päiväkodissa. Ei vanhemmat voi 24/7 olla lastensa kanssa, kun töissäkin pitää käydä. Muutenkin typerää syyllistämistä. Olet ilmeisesti lapseton, kun et tajua miten vikkeliä noin pienet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kertoa vähän enemmän lisätietoja, missä tarkalleen kadonnut ja mistä paikasta, että onko esim tarha tai kauppareissu, vai ihan kotipiha yms.
No, kyllä tietysti yksin tallustava 3v kiinnittää (pitäisi ainakin) huomiota, kunpa jo olisi hyvökuntoisena löytynyt.
Tulee vaan mieleen että vaaleanpunainen väri on voinut olla liian suuri houkutin jollekin. ☹️
Tuo houkutus on vain sinun sairaan mielesi tuotosta. Miljoonat tytöt ovat pukeutuneet vaaleanpunaiseen eikä heille mitään pahaa ole tapahtunut.
Tämä on hyvä uutinen että lapsi on löytynyt.
Ihanaa <3
nyt voi jatkaa elämistä normaalisti