Kumpi on kivempi maustetyttö?
Kommentit (15)
Joko hieroit pas kaa naamaasi pas kiainen?
Vierailija kirjoitti:
Joko hieroit pas kaa naamaasi pas kiainen?
Täh?
Vierailija kirjoitti:
En tunne, niin vaikea sanoa.
Voi silti olla mielipide
Kosketinsoittaja-Kaisa.
Mutta tökkii silti aivan liikaa (suhteessa siihen miten vähän pitäisi mun elämääni hetkauttaa) se, että imago rakennetaan apatian ja rappioromantiikan ihailun varaan.
Ja se että vaikutteet Leevistä paistaa läpi selvästi, siksi vertailua tulee tehtyä liian helposti. Matkiminen ja esittäminen, on jo aika nähty.
Jalat maassa ja ylpeästi sellainen kuin on, olisi kiinnostavampaa.
Se kumpi laulaa vähemmän. Toisen ääni on niin ärsyttävän nasaali. Soitto aivan kaameaa kuraa pääosin.
Kumpi niistä nyt on se paremman näköinen. Jos ois kuvat, voisin vastata.
Kaisa on vähän vähemmän feikin oloinen.
Hämmentävää että aikuiset on ihan fiiliksissä ku nuoret mimmit laulaa melko vähillä taidoilla kaljasta, röökistä, teinisuhteista, haluttomuudesta elää.
Taantuminen 16-vuotiaan ajatusmaailmaan on jotenkin kovin yleistä. Ihan kuin olisi noloa että joku asia elämässä on joskus hyvin.
Edellinen jatkaa: olen yrittänyt kuunnella ja antaa mahdollisuuksia, antaa itseni ymmärtää mikä tossa kiehtoo, mutta en vaan ymmärrä.
Ehkä se on se että kun on itse nähnyt riittävästi elämän nurjaa puolta, se ei tunnu enää niin siistiltä kuin sitä kokemattomien mielestä.
Joku puhui rappioromantiikasta, mutta en tiedä onko tuo sitäkään. Jos esittää ettei kiinnosta tai haluaa vaikuttaa olevansa kamoissa?
Ilmeisesti se on Kaisa jota fanitan. En ole niiden nimiä opiskellut.
Kaisa on cool, sillä on yleensä mustat lasit päässä.
Hyvä bändi, kaiken autotunevinkunan seassa jota ei musaksi voi kutsua.
😎👌
Vierailija kirjoitti:
Kosketinsoittaja-Kaisa.
Mutta tökkii silti aivan liikaa (suhteessa siihen miten vähän pitäisi mun elämääni hetkauttaa) se, että imago rakennetaan apatian ja rappioromantiikan ihailun varaan.Ja se että vaikutteet Leevistä paistaa läpi selvästi, siksi vertailua tulee tehtyä liian helposti. Matkiminen ja esittäminen, on jo aika nähty.
Jalat maassa ja ylpeästi sellainen kuin on, olisi kiinnostavampaa.
Voi kamala.
Aikamoinen tosikko taidat olla.
Suomalaiseen huumorisuoneen uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Ja ketkään muuthan ei kulje leevi & the leavingsin jalan jäljillä, mitä nyt arttu wiskari, aarne tenkanen ja mitä näitä onkaan.
Miksei saisi kulkea kun on hyvä polku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketinsoittaja-Kaisa.
Mutta tökkii silti aivan liikaa (suhteessa siihen miten vähän pitäisi mun elämääni hetkauttaa) se, että imago rakennetaan apatian ja rappioromantiikan ihailun varaan.Ja se että vaikutteet Leevistä paistaa läpi selvästi, siksi vertailua tulee tehtyä liian helposti. Matkiminen ja esittäminen, on jo aika nähty.
Jalat maassa ja ylpeästi sellainen kuin on, olisi kiinnostavampaa.Voi kamala.
Aikamoinen tosikko taidat olla.
Suomalaiseen huumorisuoneen uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.Ja ketkään muuthan ei kulje leevi & the leavingsin jalan jäljillä, mitä nyt arttu wiskari, aarne tenkanen ja mitä näitä onkaan.
Miksei saisi kulkea kun on hyvä polku.
No todellakin moni kulkee ja ihan syystäkin!
Mutta oma mielipiteeni on, että moni muu on aidosti omaperäisempi ja löytänyt oman juttunsa. Kyllä moni musiikin tyylilaji perustuu siihen että käytetään uudelleen taustat, biitit yms., se ei ollut se ongelma tässä.
Kaikkea hyvää silti Maustetytöille. Ja palstan sijaisloukkaantujalle rauhaa!
Vierailija kirjoitti:
Kaisa on vähän vähemmän feikin oloinen.
Hämmentävää että aikuiset on ihan fiiliksissä ku nuoret mimmit laulaa melko vähillä taidoilla kaljasta, röökistä, teinisuhteista, haluttomuudesta elää.
Taantuminen 16-vuotiaan ajatusmaailmaan on jotenkin kovin yleistä. Ihan kuin olisi noloa että joku asia elämässä on joskus hyvin.
Minusta tuo vaikutelma että Anna olisi feikimpi, ei pidä paikkaansa. Mielestäni kyse on siitä että Anna on ihan selkeästi ja aidosti siskoaan ujompi/ahdistuneempi, onhan hän sen itsekin kertonut monta kertaa, että niin oli jo lapsena. Joku voi tulkita sen feikkaamiseksi, mutta itse en.
Kertokaa