Storytel-käyttäjä! Katsotko tilastosi profiilista, kiinnostaa vertailla!
Mulla on koko ajalta kun olen sovellusta käyttänyt (joku parisen vuotta) 96 kirjaa ja 1182 tuntia. Vimeiset 30 päivää 28 tuntia ja 3 kirjaa ja viimeiset 7 päivää 5 tuntia ja 1 kirja. 4. päivä menossa putkeen, no kuuntelenkin pääosin vain työmatkoilla, piikit on klo 6 jälkeen ja samoin ennen klo 16. Ei tullut yllätyksiä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
168 kirjaa 892 tuntia. En muista milloin aloitin storytelin asiakkaana.
Viimeiset 30 päivää 55 tuntia ja kolme kirjaa, viimeiset 7 päivää 17 tuntia ja yksi kirja. Lukuputki neljä päivää. Tyypillisimmin klo 5-10 ja 15-19 välillä, eli työmatkalla ja töissä. Arjen seikkailija ja kaunokirjallisuuden ystävä.
Mitenköhän tuo erottelee luetut ja kuunnellut kirjat, minä kun jonkin verran luen kirjoja vaikka pääsääntöisesti kuuntelen.
Jäin oikein miettimään että olenko lukenut yhtään e-kirjaa sovelluksella. Uusimman Katajamäen kyllä aloitin kun sen lukijaääni ei miellyttänyt mutta kesken jäi. ap
168 kirjaa 892 tuntia. En muista milloin aloitin storytelin asiakkaana.
Viimeiset 30 päivää 55 tuntia ja kolme kirjaa, viimeiset 7 päivää 17 tuntia ja yksi kirja. Lukuputki neljä päivää. Tyypillisimmin klo 5-10 ja 15-19 välillä, eli työmatkalla ja töissä. Arjen seikkailija ja kaunokirjallisuuden ystävä.
Mitenköhän tuo erottelee luetut ja kuunnellut kirjat, minä kun jonkin verran luen kirjoja vaikka pääsääntöisesti kuuntelen.