Nainen kelpaisiko 100kg 175cm mies?
Kommentit (14)
Kelpaa hyvin,mulla on tällainen ihana nallekarhu 175cm ja 97kg
Laskisin tuon miinukseksi, en dealbreakeriksi. Eli plussat ratkaisisivat asian, ei nuo mitat. Jos plussien puolella olisi kuitenkin terveelliset elämäntavat ja aktiivinen tyyppi, niin asia olisi ihan ok.
Mikä hänestä tekisi kiinnostavan juuri minulle?
Oma puolisoni on kertomansa mukaan 178 cm ja painoa ilmeisesti jotain 96 kg tällä hetkellä. En rakastunut häneen hänen mittojensa takia, joten olennainen kysymys tosiaan olisi se, että mikä siinä miehessä olisi ainutlaatuista, kiinnostavaa, haluttavaa ja sellaista, mikä herättää jonkin tietyn naisen huomion.
Mulla on jo sellainen niin ei tällä kertaa kiitos. Mutta palataan asiaan tulevaisuudessa jos tuo nykyinen karkaa omille teilleen jossain vaiheessa.
Ei missään tapauksessa.
En pidä pumpatuista pilleribodareista enkä lihavistakaan. Sori. Tuohon ei auta raha eikä valta
Oma mies 193cm/100kg. Juuri sopusuhtainen
mä oon 168 cm ja paino 95 kg, mutta on myös lihaksia. tosin vähän on alkanut naama pullottaa ja haluan sen teräväksi ja kaiken läskin poikki mahasta eli nyt olen vegaani kesään ja laihdun 20 kg, sitten nappaan ukrainasta tai puolasta naisen
Onko pippeli minkä mittainen ja onko paksuutta riittävästi. Pystytkö jympsyttään pe-su ilman taukoa?
Pituus hyvä, paksuus ei. Ei väliä onko läskiä vai lihaksia, pidän hoikista miehistä.
Jaa.