Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen uskoo kelvottoman miehen muuttuvan

Vierailija
22.04.2021 |

Mistäköhän sekin johtuu, että vaikka kaikki faktat ja muiden naisten kokemukset kertovat selvää kieltä siitään, että se mies ei muutu ja paranna tapojaan, vaikka nainen kaikkensa tekisi ja kuinka paljon rakastaisi tahansa, niin siitä huolimatta löytyy lukemattomia epärealistisia naisia,jotka kuvittelevat olevansa se poikkeustapaus, joka tekee kelvottomasta hunsvotista kunnollisen aviomiehen ja perheenisän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vierestä ja nauran. Kokemattomiahan ja sinisilmäisiä riittää. On juu, pohjimmiltaan hyvä, joskin joskus tönii ja haukkuu, elää siivellä, ja tutustuu uusiin ihmisiin öitä myöten..

Mutku se on nätti ja se koiranpennun cazze...

Vierailija
2/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi muodostuu, että nainen näkee vain miehen heikkoudet , joten vaikka olisi täydellinen mies , mutta tällä on korvassa karvoja niin nainen ajattelee vain niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä uskoo mitä toivoo.

Vierailija
4/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monelle mahdotonta ymmärtää että vain itseään voi muuttaa. Ja jos se kerran ei onnistu niin miksi ihmeessä sitten kuvitellaan, että se muuttuminen olisi toiselle sen helpompaa/mieluisampaa?

Varsinkin kun helpompihan sitä on muuttua tuulenhuuhtomaksi hälläväliä-rentuksi.. Ei siis tosiaan hyvä idea, mutta valitettavan helppoa verrattuna "parannuksen" tekemiseen.

Vierailija
5/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa

Vierailija
6/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että koska rakastan niin jaksan. Luulin myös naivisti että mies välittäisi ja käsittäisi miten paljon hänen huono kohtelunsa minua kuluttaa ja väsyttää. Lopulta tajusin, että hän ei välitä. Tarvitsi vain jonkun pitämään kotia ja maksamaan elämistä sekä mahdollistamaan loisivan elämäntyylin. Kun minä lähdin niin nopeasti uusi nainen tilalle.