Apua näin seksiunta yhestä työpaikan omituisesta urvelosta
Olemukseltaan Lumikki ja seitsemän kääpiötä joku maahinen. Miten voin enää katsoa sitä enää silmiin....
Kommentit (24)
Käy kertomassa sille unesi yksityiskohtaisesti ja pyydä anteeksi
Ehkä sinua helpottaa tietää, että kaikki unessa kohtaamasi hahmot edustavat jotain puolta omasta itsestäsi. Mitä omituista ja urveloa itsessäsi on?
Yleensä unissa sekoittuu ex kumppani ja jonkun toisen ihmisen kroppa /pää, jos se lohduttaa yhtään. Eli eri kuvaelementit sekoittuvat keskenään. Onko se nilkki kuolaaja vai normaalihko
Ihan omavikasi. Unet ovat ajatustesi ja alitajuntasi tuotosta :D
Älä huoli, itse olen nähnyt jo kahdesti Trumpista vastaavia unia.
Vierailija kirjoitti:
Toteutat fantasiasi.
...niin, tiedä millainen seksipeto se onkaan...
Katso netistä italialainen Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja tule kertomaan muistuttiko unesi leffan irstailuja.
No mitäs tuosta. Itselle kävi ihan samoin ja sen unen jälkeen tyyppi muuttuikin omituisesta ihanaksi. Ja paljastui sitten myös varatuksi eli se siitä että olisin uneni päässyt kokeilemaan live-elämässä..
Urvelot on useimmiten kaikkein kovimpia panomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Katso netistä italialainen Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja tule kertomaan muistuttiko unesi leffan irstailuja.
On muuten legendaarinen leffa. Pitäisi näyttää kulttuuritekona kaikille peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, siinä miehessä on jotain todella outoa karismaa, koska samanlaisia unia olen nähnyt minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, siinä miehessä on jotain todella outoa karismaa, koska samanlaisia unia olen nähnyt minäkin.
Olette omituisia hinttareita.
no kunhan et kerro siitä unesta sille niin kaikki on hyvin.