Oletteko maistaneet Geisha Crunchya?
En yleensä osta Fazerin suklaapatukoita, mutta tuon nyt ostin. Olen maistanut crunchya ja se oli mielestäni ihan hyvää. Geishahan on pilattu, miten rankkeeraatte tämän?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään ostin ekaa kertaa heräteostoksena, oli tosi hyvää, paljon paremman makuinen kuin se ihan normi geisha.
Siinä taitaa olla aika onnistunut kääre. Uskon, että moni ostaa heräteostoksena. ap
Eilen ostin ja maistoin, oli hyvää. Ostan uudestaan.
Tykkäsin joskus siitä geisha jäätelö tuutista,
En ole tosin enää vuosiin ostanut.
Tämä patukka crunchy pitää kyllä ehdottomasti maistella myös joku päivä, kai se kahvin kanssa menee alas jos ei muuten...
En. Pitää huomenna kokeilla, kun on karkkipäivä 😂
On parempaa ja suussasulavampaa kuin kivikovat normi geishapatukat. Kokeilin tätä koska aiemmin tykästyin tavalliseen crunchy patukkaan, muttta täytyy todeta että geishaversio on parempi <3 nams
Muutkin ovat siis huomanneet että geishasta tuli kova. Mitä tapahtui :/
Vierailija kirjoitti:
Muutkin ovat siis huomanneet että geishasta tuli kova. Mitä tapahtui :/
Palmuöljy?
Minun mielestä oli hyvää, söin kahvin kera.
Se tavallinen caramel&nougat Crunchy oli liian makeaa mutta Pätkis Crunchy taas jopa parempi kuin tavallinen pätkis.
Geishat oli mun lemppari kunnes luin sisällysluettelon.
Palmuöljyä
Nyt maistoin. Oli hyvää, ehkä parempaa kuin tavallinen crunchy. ap
Geisha on parasta kaikissa muodoissa. Ihan sama mitä sisältää.
Sain eilen tyttäreltä, oli ostanut meille maistiaisiksi.
IHANAA, PAREMPAA KUIN ALKUPERÄINEN.
eHKÄ PARAS SUKLAAPATUKKA MITÄ OLEN KOSKAAN SYÖNYT, ja tämä on paljon sanottu. Täytyy saada tota huomenna. Ostan monta.
Toivottavasti jää myyntiin pitkäksi aikaa.
Ostin tänään ekaa kertaa, oli hyvää. Jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään ostin ekaa kertaa heräteostoksena, oli tosi hyvää, paljon paremman makuinen kuin se ihan normi geisha.
Siinä taitaa olla aika onnistunut kääre. Uskon, että moni ostaa heräteostoksena. ap
Meidän lähikaupassamme niitä oli kahdessa paikassa, ensin erittäin näkyvästi käytävällä ja sitten kassahihnan alussa. Uskon, että moni ostaa.
Jos laihduttaa ei voi ajatella minkäänlaisia crunchyja.
Vierailija kirjoitti:
Jos laihduttaa ei voi ajatella minkäänlaisia crunchyja.
Hoikkuus on elämäntapa ja hoikat syövät crunchyja.
Samantyyppinen maultaan kuin Maraboun Pigall (jota en omista lähikaupoistani enää löydä), mutta suutuntuma vielä parempi!
Ihan huippu-uutuus!
Kokeilin myös heräteostoksena, kun noita oli kaupassa kassan vieressä isompi korillinen. Todella hyvä uutuus.
Näköjään aika lailla kaikki ovat tykänneet.