Onko kauniit blogaajanaiset yleensä haluttu seuraa parisuhdemarkkinoilla
Kommentit (14)
Suurin osa miehistä haluaa naisen joka ei näy eikä kuulu mitenkään. Sellainen hajuton ja nautin seinäruusu best
Huomionkipeää diivailijaa ei kukaan katsele. Pitää olla erittäin epätoivoinen mies.
Hyvännäköinen nainen toki kiinnostaa aina miehiä. Eli kyllä, ovat haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa joku onlyfansin "sisällöntuottaja" joka bloggaa, feministibloggaaja, matukakaraansa blogeissa esittelevä nainen jne jne, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. Monet asiat menee ulkonäön edelle.
En ottaisi koskaan. Nainen saa puolestani olla työtön, opiskelija tai työssäkäyvä, sillä ei ole merkitystä. Mutta jos nainen kertoo "ammatikseen" bloggaaja tai muuta vastaavaa niin se kertoo jo niin paljon hänen ajatusmaailmastaan, että ennemmin sitten vaikka olen kokonaan ilman naista. Ja se kauneuskin on katsojan silmässä, itse en pidä lainkaan kauniina niitä naisia joita mediassa kaunottariksi väitetään, tavalliset naapurintyttömäiset naiset kiinnostaa tuhat kertaa enemmän.
Naiset on enimmäkseen aika tyhmiä, mutta bloggaaja naiset on oikein erityisen tyhmiä. En koskisi pitkällä tikullakaan
Itse seurasin aikaisemmin neljää blogia ja jokainen näistä bloggaajanaisista oli parisuhteessa ja itseasiassa 3 näistä naimisissakin.. Ja siis miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Esim..
En itse vain näe mitään kauneutta tuossa ylläolevan videon naisessa. Kaikki aitous puuttuu.
Oman elämän jatkuva esittely somessa on muutenkin turn-off, ammatikseen bloggaavilla se menee vielä potenssiin 4.
Vierailija kirjoitti:
En itse vain näe mitään kauneutta tuossa ylläolevan videon naisessa. Kaikki aitous puuttuu.
Mikä tuossa Sofia Ruudussa on mielestäsi epäaitoa? Tai mitä aitoa mielestäsi puuttuu?
Kuka ihme noiden v-logaajien tyhjänlänkytystä omasta itsestään ja elämästään jaksaa kuunnella? O_o
Ei