Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniit blogaajanaiset yleensä haluttu seuraa parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
22.04.2021 |

Mitä miehet sanoo

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä haluaa naisen joka ei näy eikä kuulu mitenkään. Sellainen hajuton ja nautin seinäruusu best

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.

Vierailija
4/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeää diivailijaa ei kukaan katsele. Pitää olla erittäin epätoivoinen mies.

Vierailija
5/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen toki kiinnostaa aina miehiä. Eli kyllä, ovat haluttuja.

Vierailija
6/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa joku onlyfansin "sisällöntuottaja" joka bloggaa, feministibloggaaja, matukakaraansa blogeissa esittelevä nainen jne jne, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. Monet asiat menee ulkonäön edelle.

Vierailija
7/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi koskaan. Nainen saa puolestani olla työtön, opiskelija tai työssäkäyvä, sillä ei ole merkitystä. Mutta jos nainen kertoo "ammatikseen" bloggaaja tai muuta vastaavaa niin se kertoo jo niin paljon hänen ajatusmaailmastaan, että ennemmin sitten vaikka olen kokonaan ilman naista. Ja se kauneuskin on katsojan silmässä, itse en pidä lainkaan kauniina niitä naisia joita mediassa kaunottariksi väitetään, tavalliset naapurintyttömäiset naiset kiinnostaa tuhat kertaa enemmän.

Vierailija
8/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on enimmäkseen aika tyhmiä, mutta bloggaaja naiset on oikein erityisen tyhmiä. En koskisi pitkällä tikullakaan

Vierailija
9/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurasin aikaisemmin neljää blogia ja jokainen näistä bloggaajanaisista oli parisuhteessa ja itseasiassa 3 näistä naimisissakin.. Ja siis miehen kanssa.

Vierailija
10/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Esim..

Vierailija
11/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse vain näe mitään kauneutta tuossa ylläolevan videon naisessa. Kaikki aitous puuttuu.

Vierailija
12/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän jatkuva esittely somessa on muutenkin turn-off, ammatikseen bloggaavilla se menee vielä potenssiin 4.

Vierailija
13/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse vain näe mitään kauneutta tuossa ylläolevan videon naisessa. Kaikki aitous puuttuu.

Mikä tuossa Sofia Ruudussa on mielestäsi epäaitoa? Tai mitä aitoa mielestäsi puuttuu?

Vierailija
14/14 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme noiden v-logaajien tyhjänlänkytystä omasta itsestään ja elämästään jaksaa kuunnella? O_o