Kännissä parempi panna!
Silloin kuin molemmat on kännissä, paneminen on suoraviivaisempaa ja helpompaa. Nainenkaan ei ala nipottamaan mistään esileikeistä vaan tahtoo kullin sisäänsä ja pian. Samalla mukana on sellaista eläimellistä kiihkoa ja menoa, kun ei tarvitse välittää käytöstavoistakaan niin viimeisen päälle.
Silläkään miltä muija näyttää, ei ole kovin suurta väliä. Kaikki näyttää paremman näköisiltä, kun on itse kännissä. Pitää vaan huolehtia siitä, että känni ei mene ihan yli ja muistikin säilyy.
Kohta kun iltabaarit aukeaa alkaa ihan hillitömät panojuhlat, kun kiimaiset naisetkin lähtee liikenteeseen pokaan miehiä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset on just niitä vain omaa nautintoaan hakevia, jotka kandee jättää väliin. Noista ei naiset saa mitään. Karseeta.
Et taida kovin usein ottaa kännejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset on just niitä vain omaa nautintoaan hakevia, jotka kandee jättää väliin. Noista ei naiset saa mitään. Karseeta.
No jokapäivä, mutta ne hommat hoiddetaan ensin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku rakkauden saarnaaja. Panemisen pitää olla sellaista hölmön hauskaa ja se onnistuu parhaiten kännissä, kun estot on nollassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku rakkauden saarnaaja. Panemisen pitää olla sellaista hölmön hauskaa ja se onnistuu parhaiten kännissä, kun estot on nollassa
No ei mulla ole estoja! Minä haluan olla aistit avoinna, ja viini turruttaa aisteja.
Kännipanot ovat olleet huonoimpia ikinä! Minulla naisena kokovartalopuudutus. Onpa kivaa. Miehellä koordinaatio päin honkia ja puutumista hänelläkin sen verran, että jyystö kestää ja kestää, vaikka ite oot tullut jo ajat sitten (ainakin, jos itse naisena olen selvin päin) ja hiki vaan lentää. Onpa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kännipanot ovat olleet huonoimpia ikinä! Minulla naisena kokovartalopuudutus. Onpa kivaa. Miehellä koordinaatio päin honkia ja puutumista hänelläkin sen verran, että jyystö kestää ja kestää, vaikka ite oot tullut jo ajat sitten (ainakin, jos itse naisena olen selvin päin) ja hiki vaan lentää. Onpa kivaa.
Totta, kännin pitää olla molemminpuolista. Eikähän känni kaikia vapauta. Toiset ryhtyy väkivaltaisiksi tai sitten alkaa mököttämään. Mulla vaimo suuttui kännissä niin, että haki jo keittiöstä leipäveitsen, kun aikoi mut kuohia. Oli ihan tosissaan. Hätkäytti tosi pahoin ja johti lopulta eroon väkivallan uhkan takia.
Kerran oli ihastus, ja kännissä mentiin sitten panemaan. Noh ei tuntunut missää, eikä mies tehny elettäkään kiihotaakseen minua. Koska mulla on hyvä itsetunto, keskeytin "jyystön" ja sanoin sille että ny loppuu, et saa sinäkään varmaan, nousin puin ja lähdin himaan.. Näinkin VOI ja SAA tehdä missä tilanteessa vaan. Ei sentään väkisin pannutkaan,, oliskin ollut noloa, kun oli mieheni kaveri. Ja Tämä oli lisäksi kostopano..