Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kilo pois niin olen normaalipainoinen

Vierailija
22.04.2021 |

Tuntuu kuitenkin olevan tiukassa. Sitten olen vasta ihan normaalipainon ylärajoissa. Vielä kymppi siitä pois, niin olisin ihannepainossani. Urakkaa jäljellä ainakin vuosi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä loppurutistukseen ja onnittelut!

Vierailija
2/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus!Voin samaistua täysin sinuun. Itsellä tilanne että 7kg täytyy laihduttaa niin olen myös norm.painon ylärajoilla ja ihannepainoni olisi vielä siitä -5kg. Olen huomannut että kaikki naiselliset muodot häviää jos menen tämän alle. Miten olet onnistunut?Mulla ainakin korona aika kun ei pääse salille on tuonut nuo 2kg lisää..herkkujakin on mennyt enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko vaakaan, usko peiliin

Vierailija
4/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist a v*ttu! Pitääkö hieroa toisten naamaan tätä sun täydellisyyttä!?

-monta vuotta laihduttanut eikä ikinä onnistu

N35 -

Vierailija
5/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haist a v*ttu! Pitääkö hieroa toisten naamaan tätä sun täydellisyyttä!?

-monta vuotta laihduttanut eikä ikinä onnistu

N35 -

Ohoh😅Läskikapina alkoi, popparit esiin🤣

Vierailija
6/6 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno saavutus!Voin samaistua täysin sinuun. Itsellä tilanne että 7kg täytyy laihduttaa niin olen myös norm.painon ylärajoilla ja ihannepainoni olisi vielä siitä -5kg. Olen huomannut että kaikki naiselliset muodot häviää jos menen tämän alle. Miten olet onnistunut?Mulla ainakin korona aika kun ei pääse salille on tuonut nuo 2kg lisää..herkkujakin on mennyt enemmän..

Jätin pari ruokailukertaa päivästä pois. Pidän "karkkipäivän" ja silloin saan syödä max 100g irtokarkkeja. Ostin juoksumaton mitä käytän lähes päivittäin. Jätin myös vehnän joka nyt ei varsinaisesti laihduta, mutta teki niin hyvää vatsalle, että oli helpompi olla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan