Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vittuillakseni ollut tilaamatta taloyhtiön hiekoitushiekan poistoa nyt kuukauden :)

Vierailija
21.04.2021 |

Katsotaan löytyykö nyt taloyhtiön hallitukseen vapaaehtoisia, dorkat!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla tulee harjakone lakaseen ne sorat veke!

Vierailija
2/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sinulla ei ole mitään sellaista asemaa, missä sinä päättäisit yhtään mistään. Miksi kuvittelet, että palstalla joku uskoisi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Sinulla ei ole mitään sellaista asemaa, missä sinä päättäisit yhtään mistään. Miksi kuvittelet, että palstalla joku uskoisi sinua?

So so! Täytyyhän myös vähäisimmilläkin saada olla unelmia!

Vierailija
4/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa mulkku

Vierailija
5/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Oon ollut jo 25 vuotta tilaamatta ja moni jo luuleekin että tässä talossa on sorapiha vaikka oikeasti siellä soran alla on asfalttipinnoitus 90-luvulta. Tulee vain halvemmaksi kun ei poista soraa.

Vierailija
6/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa juhannuksen tiimoilla vois olla ajankohtaista.

Vierailija
7/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan erikseen mitään hiekanpoistoja tilaile, sehän kuuluu normaaleihin vuosittaisiin huoltoyhtiön hommiin.

Vierailija
8/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan erikseen mitään hiekanpoistoja tilaile, sehän kuuluu normaaleihin vuosittaisiin huoltoyhtiön hommiin.

Porvoossa ei kuulu

Vierailija
9/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kimpassa.

Minun seinänaapuri sai niiyä rumia sinisiä isoja saaveja/ämpäreitä, mitä ne on.

Talvella täytin aina lumella niitä. Mun pihalla oli 2 rivissä yhteensä 12, samoin naapurilla.

Naapuri sai jostain letkun virlä, johon saatiin joku painejuttu, toimi käsipelillä.

Yhtenä perjantaiaamuna puhdistettiin piha kaksisteen.

Niin paljon tullut ylimääräisiä kuluja taloyhtiölle. Naapuri kysyi olenko mukana.

Kun joskus myydään tämä asunto pois, ei jää lumitöitä ikävä. Ei yhtään.

Vierailija
10/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talosta hiekat on poistettu jo ajat sitten, parkkipaikat ja autokatokset puhdistettu ja pesty.

Meillä kylläkin isännöitsijä tilaa nuo jutut.

Vierailija
11/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, paitsi jos on itse hallituksessa ja haluaa säästää omasta vastikkeestaan. Muut saavat sekundaa, mutta hallitusjäsen saa sen mitä itse tarvitsee.

Vierailija
12/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirukseni tilasin hiekanpoiston ja pesun ihan vain kiusatakseni. Saavat ensiviikolla pestä ja poistaa soraa kokoluppu ikänsä. Nääs kun asutaan soramontun laidalla xD

Vierailija
13/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lopetin kaikki taloyhtiön yhteishommien hoidot. En jaksa enään, jonkun muun vuoro välillä.

Vierailija
14/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tilata soranpoiston pihalle. Kattoo kauanko jaksaa hinkata tuota sorapihaa, ehkä siihen asti että kangas tulee esiin.

Vierailija
15/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu, ap. Sunnuntaina sataa lunta.

Vierailija
16/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yksi päivä mietin, kuinka ärsyttäviä ovat tyypit, jotka itse vapaaehtoisesti suostuvat johonkin hommaan ja sitten itkevät ja uhriutuvat siitä.

Vierailija
17/17 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tilailee. Me esimerkiksi ollaan niin pieni taloyhtiö ettei meillä oo mitään huoltoyhtiötä, koska tosi harvoin on mitään huollettavaa, josta ei selviäisi itse. Jos jotain pitää tehdä niin erikseen tilataan joku firma tekemään. Hiekkojen poisto esimerkiksi on tämmöinen homma.

Me kaikki tässä omistetaan omat asuntomme, joten jos jotakin hajoaa asukas saa soittaa paikalle tahtomansa tahon ihan kyselemättä, että kenelle se pitäis soittaa. Meillä ei myöskään oo talkkaria tai muutakaan yleismies Juntusta vaan kaikki yhteinen menee yleensä talkootyönä, mutta enimmäkseen kaikki hoitaa sen oman tonttinsa. Tässä on kolmessa kämpässä joko mönkijä kolalla varustettuna tai lumilinko, joten lumityöt hoituu niillä ja välillä joku muukin kuin joku meistä kolmesta tarjoutuu tekemään. Hiekoituksen hoitaa yleensä yksi asukas, joka lähtee töihin säännöllisesti aamu viideltä ennen ketään muuta ja nakkelee mennessään hiekat talon nurkalta parkkipaikalle. Kaikilla on myös siellä oman oven pielessä pussi hiekkaa, joita taloyhtiö hommaa, että kuka tahansa voi tarvittaessa hiekoittaa, jos huomaa tarvetta. Kaikki hoitaa enimmäkseen oman tonttinsa edustan. Nykyisellään homma toimii. Jos joku muuttaa ja homma alkaa tökkiä uuden asukkaan kanssa niin sitten mietitään uusiksi, että pitääkö se huoltoyhtiö palkata. Toistaiseksi kaikki taloyhtiön hallituksen jäsenet on sitä mieltä, että nykyinen systeemi on aivan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän