Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitää lippiksiä vaikkei edes aurinko paistaisi

Vierailija
21.04.2021 |

Jotkut jopa väärinpäin?
Typeriä kapineita. Miksei samantien ole kunnon lierihattu päässä, lippishän on varttilierihattu.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle tullut mieleen, että lippistä pidetään ihan suojankin vuoksi päässä? Se estää uv-säteilyn tulon suoraan kuuppaan. 

Ja onhan se joillekin myös statement. Ihan aikuisillakin. 

Vierailija
22/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP avaa sanaisen arkkunsa vaikkei hänellä ole mitään järkevää sanottavaa mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää aina lippistä päästään, se on red flag siitä, että miehellä on huono itsetunto kaljuuntumisensa suhteen.

Entä meidän naisten meikkikerros naamassa tai topatut rintsikat? Red flag siitä, että meillä huono itsetunto?

Vierailija
24/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muijat pitää töissä ja vapaalla salihousuja?

En edes tiedä millaset housut ne on.

Olen nainen.

Lippiksen tietää jokainen.

Vierailija
25/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lierihattu näyttäisi naurettavalta farkkujen ja t-paidan seurana.

Vierailija
26/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas ongelmat. Eiköhän jokainen käytä ihan sellaisia vaatteita, joista itse tykkää.

Vierailija
27/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasesta vihamielisyydestä vastakkaista sukupuolta kohtaan tulee aina ensimmäisenä mieleen epäilys, että on katkera siitä, ettei saa huomiota siltä vastakkaiselta sukupuolelta. Sitten se katkeruus pitää purkaa haukkumiseen.

Vierailija
28/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja pidän usein lippistä kauppareissuilla, koska en viitsi kammata enkä laitella hiuksiani.

...ehkä miehillä sama juttu

Vierailija
29/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin vielä nuori mies lähes kaikki kulkivat kesät talvet avopäin ja lähes kaikilla oli ehjät farkut.  Etenkin ammattikoululaiset näkyvät suosivan lippalakin käyttöä aivan kuin osana jonkinlaista univormua. Kai lippisten suosioon ovat vaikutaneet myös räppärit ja jonkun urheiluseuran kannattaminen.

MInusta on huomattavasti mukavampi liikkua avopäin, jolloin ei hikoile tarpeettomasti eivätkä puhtaat hiukset painu kasaan minkään hatun alla.

Vierailija
30/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP avaa sanaisen arkkunsa vaikkei hänellä ole mitään järkevää sanottavaa mistään?

Minusta tässä on paljon pohdittavaa. Lippistä käytetään vaikkei edes aurinko paista, on se aika huvittava ilmiö. Jopa väärinpäin pidetään, miltä se lippa sillon suojaa?

Vierailija
31/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lippalakeissa ole propelleja?

Vierailija
32/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällasesta vihamielisyydestä vastakkaista sukupuolta kohtaan tulee aina ensimmäisenä mieleen epäilys, että on katkera siitä, ettei saa huomiota siltä vastakkaiselta sukupuolelta. Sitten se katkeruus pitää purkaa haukkumiseen.

Vaikutat vähän vainoharhaiselta, oletko silakka?

Mistä tiedät ap:n sukupuolen?

Vierailija
33/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on paljon pohdittavaa. Lippistä käytetään vaikkei edes aurinko paista, on se aika huvittava ilmiö. Jopa väärinpäin pidetään, miltä se lippa sillon suojaa?

Niskaa tietysti.

Vierailija
34/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lierihattu voi jestas! Miltä se nyt näyttäis, jos miehet alkais kulkea lierihattu päässään?

Minä käytän kesäisin lippistä, sieltä takareiästä on hyvä vetää pitkä tukka läpi, ja se pitää lippiksen tukevasti päässäkin. Erinomainen hattu. Pitkän tukan kanssa kaikki muut hatut on tukalia kesäkuumalla, ja ilman hattua saan päänsäryn sekunnissa.

Vierailija
36/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lierihattu näyttäisi naurettavalta farkkujen ja t-paidan seurana.

Ei yhtään lippistä naurettavammalta.

Kaikki pitäs jos yksi pitäs.

Vierailija
37/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se on jo teidän asia, että mitä miehet pitävät päässään? Voimaantuneet, vahvat miehet saavat pitää päässään vaikka baskeria ja se ei kuulu teille miksikään.

Kun katsoo vanhoja valokuvia esimerkiksi 1930-luvulta, niin lähes kaikilla ulkona olevilla miehillä oli jonkinlainen hattu tai lätsä päässä ja naisillakin oli yleensä pää peitettynä esimerkiksi huovilla tai hatulla.

Vierailija
38/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tallessa Hankkijan lippis. Pidän vain suuremmissa juhlatilaisuuksissa.

Vierailija
39/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgerimiehellä oli äsken ravintolassa syödessäkin lippis. Oikein junttien juntti toikin.

Ja vielä Ranskassa.

Vierailija
40/145 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sen lipan tarkoitus on silloin suojata takatukkaa ja niskaa?