Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sait selville puolison pettämisen?

Vierailija
21.04.2021 |

Selvisikö sattumalta, kertoiko joku?
Mitä sitten tapahtui? Erositteko?

Vertaistukea kaipaan, sattuu niin paljon vieläkin

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi huolehtimaan ulkonäöstään, osti uusia vaatteita ja kävi tiheään parturissa. Aloitti lenkkeilyn ja salin. Yksi outo juttu oli myös, että vaihteli jatkuvasti profiilikuvia somessa. Ennen oli ollut sama kuva monta vuotta. Tuollaisia pikkujuttuja, mutta tiesin tarkalleen missä mennään. Oli poissaoleva, mutta seksi sujui ihan loppuun asti. Sai kai niin paljon virtaa ihastuksestaan. Lopulta jätti minut.

Vierailija
22/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen tällä hetkellä samaa. Ylitöitä ja ulkonäöstä huolehtiminen. Laihduttaa myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen vaihdettu koodi. Puhelin alaspäin pöydällä. Etäinen ja mietteliäs. Hymyili myös useasti itsekseen.

Vierailija
24/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alkoi pelottaa. Paljon merkkejä, jotka tunnistin miehessäkin viime syksynä. Meillä oli vaikea vaihe, nyt asiat paremmin. Mutta olisikohan mies tosiaan pettänyt viime vuonna?

Vierailija
25/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin haju? Likainen haisee!

Puhtaasta ei jää mitään hajuja. Ei ole hiivoja eikä sairauksia.

Vierailija
26/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen tällä hetkellä samaa. Ylitöitä ja ulkonäöstä huolehtiminen. Laihduttaa myös...

Ulkonäöstä huolehtiminen voi viitata myös ihan viattomana pikkuihastukseen. Oma mieheni ihastui töissä parikymppiseen harkkatyttöön. Kertoi asiasta kotona nauraen. Tyttöä ei tietenkään voinut vähempää kiinnosta nelikymppinen mies :D

Vierailija
27/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotteli puhelinta. Käytös. Ihmeelliset menot, kävely kun tuli puhelu, ei seksiä... Mutta tämä on tietenkin minun syytäni,koska olen mies.

Vierailija
28/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin en voi muuta kun äimistellä oma sinisilmäisyys, mutta halu luottaa rehellisyyttään vannovaan "kunnon" mieheen oli suunnattoman kova ja olin ihan sokea monelle päivänselvälle hälytysmerkille. Taustatietona tässä nuorina aloitettu pitkä suhde, yhteinen asunto ja sanoissaan erittäin kovasti sitoutumistaan vannova mies.

Mistä olisi pitänyt vuosien mittaan tunnistaa pettäminen, mutta vasta jälkeen päin hoksasin:

- Yht'äkkinen kuntokuuri, joka viikko alkoi ilmestyä vaatekaappiin uusia vaatteita

- Puheisiin ilmestyi enenevissä määrin miespuolinen "uusi työkaveri", joka tarvitsi tiheästi apua ja seuraa milloin mihinkin muuttoon, lenkille ja baariin, vaikka mies "ei olis millään jaksanut lähteä, mutta kaverin mieliksi menee"

- Liinavaatekaappiin päätyi muun pyykin seassa mystinen erään kalliimman vaatemerkin pinkki pyyhe, joka kysyessäni oli jäänyt kuulemma "joltain kaverilta saunaillassa", mutta omistajaa ei vuosien aikana koskaan löytynyt

- Sinkkukaveri bongasi miehen profiilin kertaalleen tinderissä. Mies sanoi käyttäneensä "kokeilumielessä kavereiden kanssa sitä löytääkseen koko porukalle baarikavereita" Sovellus oli tuolloin ihan ihkauusi Suomessa ja itse en ollut hankkinut vielä edes älypuhelinta tuolloin, joten asiasta mitään ymmärtämättömänä selitys meni mulle läpi

- Tarjosin miehelle kerran odottamattomasti kyytiä kotiin paikasta, jossa oli sanonut olevansa, mutta mies käveli mieluummin kaatosateessa kotiin, koska "tarvitsi raitista ilmaa"

Eroilmoitus tuli salamana kirkkaalta taivaalta kesken hääjärjestelyiden. Ei mitään selityksiä, ei myöntöä tiukkaamisesta huolimatta, että olisi kolmas osapuoli olisi erossa mukana. Lopullinen varmuus pettämisestä tuli vasta, kun eroilmoitusta pari päivää ystävän luona sulateltuani menin (erikseen ilmoittamatta) hakemaan tavaroita yhteisesti omistamastamme kodista, ja löysin miehen nukkumassa uuden naisensa ja tämän koirien kanssa meidän yhteisestä sängystä. Taloon ilmestyneistä matkalaukuista ja koirista päätellen nainen oli ollut kuvioissa jo pidemmän aikaa ja tekemässä muuttoa yhteiseen kotiimme, vaikka sängyssä oli vielä mun edellisellä viikolla laittamat lakanat paikoillaan, seinillä meidän valokuvat, kaapeissa mun vaatteet, vessassa mun meikit jne... Tää oli niin pitkälle viety petos miehen puolelta, että vuosienkin päästä vielä vähän sieppaa ja luottamus kanssaihmisiin on mitätön.

Yksi neuvo siis: luota intuitioosi, älä koskaan selitä asioita parhain päin edes vilpittömästä rakkaudesta. Patologinen valehtelija, etenkin kiltti ja myötäilevä sellainen, on tosi vaikeaa tunnistaa.

Vierailija
29/32 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli mieheni työkaveri ja tämän työkaverinaisen avomies sai selville suhteen. Hän laittoi minullekin asian tiedoksi. Mieheni kiinni jäätyään paikkaili valheitaan uusilla valheilla. Loppujen lopuksi koko yhteinen elämämme tuntui vain isolle rumalle valheelle. Näin jälkikäteen olen oivaltanut merkkejä, joista fiksumpi olisi varmaan osannut päätellä hänellä olevan sivusuhteen. Erottiin. Olin sitoutunut suhteeseen ja rakastin miestäni, joten tapahtuneesta toipuminen vienyt aikaa.

Vierailija
30/32 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jälkikäteen sain selville. Olin sitoutunut suhteeseen ja luottamus exään 100% Kuinka tyhmäksi sitä itsensä tunsikin kun sain selville. Soimasin itseäni kauan tyhmäksi kunnes ymmärsin luottamustani on käytetty väärin.

Vierailija
31/32 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä huolehtiminen voi viitata myös ihan viattomana pikkuihastukseen. Oma mieheni ihastui töissä parikymppiseen harkkatyttöön. Kertoi asiasta kotona nauraen. Tyttöä ei tietenkään voinut vähempää kiinnosta nelikymppinen mies :D

Näin kävi myös 50- kymppiselle miehelleni, joka ihastui ja rakastui 20 vuotta nuorempaan harjoittelijaan työpaikallaan. Ei jäänyt ihastumisen asteelle, vaan heillä eteni kuumaksi salasuhteeksi, josta sitten jäivät kiinni. Asia tuli julki myös työpaikalla.

Vierailija
32/32 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä puleeraus ja yllättävät menot. Luuri äänettömällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme