Törkeintä mitä nainen on sinulle tehnyt?
Mikä on törkeintä mitä nainen on sinulle tehnyt?
Kommentit (32)
Jätti yli 10 vuoden seurustelun jälkeen tekstiviestillä.
Teemu kirjoitti:
Jätti yli 10 vuoden seurustelun jälkeen tekstiviestillä.
Monta vuotta kestänyt suhde päättyi kun nainen laittoi miehelle viestin "Se oli sitten siinä"
Tiskasi kahvikupin jo viikon käytön jälkeen.
Olin kerran sammuneena sohvalla ja heräsin siihen kun nainen vemputtaa itseään ihan naamani edessä. Toisella kertaa läimäisi minua tissillä naamaan niin kovaa, että sain mustan silmän ja anoppi oli juuri tulossa kylään.
Luonnollisesti olen nyt myöhemmin jättänyt sen emakon.
Valehteli vuosia, että olen lapsen isä, vaikka oli pettänyt. Pilasi sekä minun, lapsen, että sen toisen miehen elämän valheillaan.
Lesbanther kirjoitti:
Ei antanut pillua vaikka lupasi. :(
Yhtenä juhannuksena nainen hinkkasi vaatteet päällä itseään sängyssä nivuksiani vasten, mutta sitten totesikin, ettei hän voikkaan mennä pidemmälle asiassa.
Mamma silitti päätäni ja sanoi komeaksi.
M28
Vierailija kirjoitti:
Lesbanther kirjoitti:
Yhtenä juhannuksena nainen hinkkasi vaatteet päällä itseään sängyssä nivuksiani vasten, mutta sitten totesikin, ettei hän voikkaan mennä pidemmälle asiassa.
Tuo olisi kyllä sivistysvaltiossa k u 0 l é m a n t u o m i o n paikka. Jesses kuinka julma teko.
Vaati että ennen kuin muutetaan yhteen minun pitää hankkiutua eroon koirastani koska hän ei oikeasti pidä koirista, on vaan esittänyt pitävänsä.
Arvaatte varmaan miten kävi.
Oikein arvasitte, pidin koirani ja pistin suhteen poikki.
Sylkäisi päin naamaa, kun kävin pyytämässä tanssimaan.
Vei rahani ja kaiken muun omaisuuteni.
Valehteli pillereiden käytöstä.
Tunnusti.
Onneksi oli kohdun ulkopuolinen raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Lesbanther kirjoitti:
Kullinhärnääjä :)
Petti ja valehteli päin naamaa. Oli jopa esitellyt hoitonsa työkaverinaan lapsillemme.
Ei antanut persettä juhannusta juhliessa
Minulta on nuorena huijattu rahaa kun nainen kertoi, että kohta saat seksiä mutta ensin tutustutaan muutama kuukausi.
up.