Tuli jotenkin absurdi olo, kun selasin Instagramia
Jättimäisiä silikoneja, huulitäytteitä ja kaikkea mahdollista feikkiä. Omaan silmään näyttää vaan kummalliselta ja teolliselta, mutta ilmeisesti tuollainen on miesten mieleen, kun tykkäyksiä on tuhansia? En ymmärrä tätä maailmaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Instan tissitussuja ny kukaan oikeesti arvosta. Jotain narkkareita ja pervojen rahalla maksettavia insta ja sugarbabyja. White trash.
He ovat ihmisiä ja heilläkin on ihmisarvo. Olet järkyttävä. Meni kylmät väreet kun luin tuon kommentin, huh.
En ite pukeudu paljastavasti, mutta pelkään tuollaista naisvihaa jota te harjoitatte. Myös naiset ovat ihmisiä, ihan sama miten he pukeutuvat. Ihmisarvo kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun Instassa ole tuollaista. Minulla on lähinnä luontokuvia ja urbaania ympäristöä. Ehkä me vain olemme kiinnostuneita eri asioista.
Ihan oikeesti nyt.
Avarakatseisuus on vaikeaa, kaikkien aivot ei siihen kykene. On vaikeaa nähdä maailmaa oman laatikkonsa ulkopuolella.
#minäminäminäminä
Vierailija kirjoitti:
Avarakatseisuus on vaikeaa, kaikkien aivot ei siihen kykene. On vaikeaa nähdä maailmaa oman laatikkonsa ulkopuolella.
#minäminäminäminä
Nykyään kaikki tuntuu olevan sitä laatikon ulkopuolista ja överiä. Kauneudellekin on olemassa tiettyjä yleismaailmallisia määreitä ja niiden perusajatus on sopusuhtaisuus ja symmetrisyys, ei ö-kupin rinnat ja megakokoiset huulet.
Ap
Ei minun Instassa ole tuollaista. Minulla on lähinnä luontokuvia ja urbaania ympäristöä. Ehkä me vain olemme kiinnostuneita eri asioista.