Onko muita, jotka ei jaksa katsella elokuvia?
En tiedä mistä johtuu, mutten jaksa katsella elokuvia. Sota-aiheiset ym historiaan liittyvät ovat ok, koska olen kiinnostunut historiasta.
Minulla on vilkas mielikuvitus ja pystyn itse kehittämään päässäni tarinoita tuosta vain. Että ehkä koen elokuvat tylsäksi tms.
Onko muita ja mistä syystä ette katso elokuvia?
Nykyään tuntuu että kaikki katsovat netflixiä tai jotain todella paljon.
Kommentit (4)
Koska lukeminen on kivempaa ja lukemista riittää niin paljon, että ei jää aikaa. Joskus katson dokumentteja ja luontoaiheisia ohjelmia, sillä ne kiinnostavat. Joskus löydän kepeän humoristisen ja juonin sarjan, jonka jaksot kestävät enintään tunnin. Tavalliset elokuvat unettavat, kun en ole tottunut seuraamaan niin kauaa liikkuvaa kuvaa ruudusta.
Inhoan väkivaltaa ja rikoksia, joten niitä en katso esim dekkareita. Eivät ne minua pelota, mutta tuntuu, että niissä mässäillään. Katson mieluummin dokumentin oikeasti tapahtuneesta pahuudesta kuin keksittyä kauhua, joten pelon käsittelyn tarpeesta, tämä taipumukseni olla katsomatta esim. väkivaltaa, ei johdu.
En jaksa keskittyä. Yleensä havahdun siihen, että katselen ikkunasta ulos.
Mä en jaksa samasta syystä kuin ap. Ne on usein niin tylsiä, oma pää keksii mielenkiintoisempia asioita.
Tunnen pari, jotka eivät jaksa.
Mieheni veli, aikuinen mies, on tällainen, tavallaan katsoo elokuvaa, mutta oikeastaan vain "ihmettelee" tapahtumia kohtaus kerrallaan, ei jaksa seurata juonta. Ei ole diagnosoitu, mutta kärsii todennäköisesti jonkinlaisesta keskittymishäiriöstä.
Oma isäni ei enää nykyisin jaksa katsoa elokuvia. On sairastanut monta masennusta, ja keskittymiskyky on vanhemmiten huonontunut.