Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siitepölyallergia

Vierailija
21.04.2021 |

Mitä kaikkea siitepölyallergia teillä aiheuttaa? Itseltä aivan veto pois, nenä vuotaa ja kutisee, silmät kutiaa, palelee.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset lääkkeet teillä on tällä hetkellä käytössä?

Vierailija
22/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksestä vielä, minulla ollut sama lääke yli 30 vuotta Rhinocort. Nyt kun menin apteekkiin hakemaan reseptiä sen valmistus oli lopetettu :o Mitä.....? Onko jollain muulla ollut sama? Mihin lääke vaihdettiin? Itselleni lääkäri kirjoitti Nasonexia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon otatte antihistamiinia?

Vierailija
24/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sellanen kipeä olo, ihan ku flunssassa? Kuumetta ei ole. 

Vierailija
25/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telfast 1tabl päivä, dymista 2krt päivä, livostin 2-4 kertaa päivässä+ ventoline.

Vierailija
26/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla sellanen kipeä olo, ihan ku flunssassa? Kuumetta ei ole. 

On ja ihmettelin itsekkin, että miten voikin olla näin huono olo. Olen ottanut allergiapillerin joka päivä, mutta tuntuu ettei enää toimi. Pitäisi varmaan pyytää tehokkaampaa resepti.

Vierailija
27/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana siitepölyaika oli samaan aikaan kuin kevään pahin tenttikausi. Vaikea oli lukea, kun väsytti niin että silmät eivät pysyneet auki. Varsinkin jos makuultaan yritti lukea, oli kohta unessa.

Vierailija
28/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siedätyksen lähes nelikymppisenä, suosittelen.

Vierailija
29/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös samasta vaivasta kärsin. Tälläkin hetkellä tuntuu kuin olisi flunssassa : nenä tukossa, kurkku karhea , silmiä punottaa ja yleisesti aika vetovoimaton olo.

Vierailija
30/38 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siedätyksen lähes nelikymppisenä, suosittelen.

Paljonko maksoi, kauanko kesti ja kuinka usein piti käydä? Tuleeko mitään oireita enää ja kauanko se on jo kestänyt?

Vierailija
31/38 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin juuri apteekissa että Nasonex valmistus olisi lopetettu. Mitä ihmettä, korvaavaakaan lääkettä ei olut saatavilla.

Vierailija
32/38 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ja allergia on huono yhdistelmä. Pujon kukkimnen aiheuttaa todella vetämättömän olon. Reseptivapaita lääkkeitä olen syönyt. Tää on yhtä helvettiä kun kuukausitolkulla vuodesta elämä yhtä piinaa.

Vierailija
33/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna näköjään paha koivun siitepölytys meneillään, Heinix ei näytä estävän oireita :/

Vierailija
34/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kutisee ja yskin limaa. Silmät punotti. Otan kaksi antihistamiiniä päivässä ja kaksi suihkausta Mometasonia sieraimiin aamuisin

Vierailija
35/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonisuihkeella pärjäillyt jo yli 40 vuotta. Tuo auttaa mulla jostain syystä myös silmäoireisiin. 

Vierailija
36/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulin juuri apteekissa että Nasonex valmistus olisi lopetettu. Mitä ihmettä, korvaavaakaan lääkettä ei olut saatavilla.

On niitä korvaavia. Viimeksi lopettivat Rhinocortin, jota käytin 40 vuotta. 

Vierailija
37/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tämä olikin vuodelta-21. Juu, eivät lopettaneet tuota. 

Vierailija
38/38 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon otatte antihistamiinia?

Mä otan 1 Kestine Lyo per vuorokausi. Tuo Lyo on vaikeiden allergiaoireiden hoitoon, ja sisältää tuplat vaikuttavaa ainetta perus Kestineen verrattuna. Väsyttää kyllä jonkun verran enemmän kuin Zyrtecit ja Histecit, mutta myös TOIMII, myös silmäoireisiin ja ihon kutinaan eikä vain nuhaan.