Oinas naisista kokemuksia?
Onko uskollinen ja pitkään parisuhteeseen sopiva? Riittääkö kärsivällisyys yhteiseloon hitaan pohtijan (miehen) kanssa?
Kommentit (19)
Blörffö on oinas. Ainakin hänellä riittää kärsivällisyyttä hitaasti pohtivan Steffenin kans.
Ihan hyvä, jos toinen edes on tasainen
Sukulainen oinas ja käyttää sarvia puskemiseen, se meinaa osua palleaan.
Seksuaalisia ja hyviä sängyssä, mutta myös kyllästyvät nopeasti ja alttiita pettämään. Tasapainoinen ja rauhallinen kumppani tasapainottaa impulsiivisuutta sopivasti, tosin spontaanisuuttakin on löydyttävä. Oinasnaiset ovat itsenäisiä, mutta kyllä heistä on pitkään ja luotettavaankin liittoon. Yksi, mitä olen huomannut on se, että he vaativat kyllä jatkuvasti tietynlaista palvontaa ja ihailua kumppaneiltaan. Tietävät olevansa hyvä saalis ja haluavat kuulla sen. Riidellessä kiihtyvät nopeasti ja osaavat olla itsekkäitä, mutta eivät pitkävihaisia ja pinnan alla yllättävän empaattisia.
Ei mikään helpoin tähtimerkki, mutta tylsää ei ainakaan tule.
Narsistisia. Ainakin he, jotka tunnen.
Aivan parhaasta päästä. Ihania Luojan lahjoja . Kärsivällisiä , rakastettavia. Nöyriä,kotirakkaita . Vaan ihan parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Narsistisia. Ainakin he, jotka tunnen.
Tulkkaatko väärin vain koska ovat kauniita. Hieman ujohkoja.Ei mitään pälättäjiä.
Olis nyt edes mistä tahansa naisesta :(
Minun rakas äiti oli oinas ja ei vaatinut mitään, ei ollut ilkeä, kärsivällinen ja kotiin päin ,rakasti omia lapsiaan, puolusti kuin leijona omaa poppoota.
Samaa paskaa oli horros kooppi mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisia ja hyviä sängyssä, mutta myös kyllästyvät nopeasti ja alttiita pettämään. Tasapainoinen ja rauhallinen kumppani tasapainottaa impulsiivisuutta sopivasti, tosin spontaanisuuttakin on löydyttävä. Oinasnaiset ovat itsenäisiä, mutta kyllä heistä on pitkään ja luotettavaankin liittoon. Yksi, mitä olen huomannut on se, että he vaativat kyllä jatkuvasti tietynlaista palvontaa ja ihailua kumppaneiltaan. Tietävät olevansa hyvä saalis ja haluavat kuulla sen. Riidellessä kiihtyvät nopeasti ja osaavat olla itsekkäitä, mutta eivät pitkävihaisia ja pinnan alla yllättävän empaattisia.
Ei mikään helpoin tähtimerkki, mutta tylsää ei ainakaan tule.
Olen oinas nainen, en lainkaan seksuaalinen eikä seksi kiinnosta sitten pätkän vertaa. Pettämistä en hyväksy enkä ole koskaan pettänyt. Impulsiivinen en ole yhtään vaan hidas, lempeä ja rauhallinen paikallaan olija.
Olen ollut 20 vuotta onnellisesti naimisissa enkä ole harhautunut vieraisiin sänkyihin. Hitautta en kestä hetkeäkään, tuskastun nopeasti. Omalla puolisollani leikkaa onneksi todella vikkelästi eikä hän jää jahkailemaan.
OinasN 42
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20 vuotta onnellisesti naimisissa enkä ole harhautunut vieraisiin sänkyihin. Hitautta en kestä hetkeäkään, tuskastun nopeasti. Omalla puolisollani leikkaa onneksi todella vikkelästi eikä hän jää jahkailemaan.
OinasN 42
Minkä merkkinen puoliso?
Kannattaa pysytellä kaukana oinaista pomottavat ja määräilevät! Ota mielummin härkä ovat parempia!
No mulla on 50v kokemus itsestäni ja olen kaveripiirini uskollisin ja sitoutunein. Juuri tuollainen mies tasaa omaa impulsiivisuuttani ja rauhoittaa sopivasti.