Teettekö rasvakeittimen omistajat munkit keittimessä, vai kattilassa?
Mietin, koska kattilaan saisi varmaan kolme kerrallaan, kun keittimeen taitaa mahtua vain kaksi.
Kommentit (12)
Vaimoni munkit ei varmasti mahtuisi
Nostan
Harkitsen keittimen hankkimista , ja on ihan turha aloittaa paasaamaan epäterveellisyydestä.
Kysymys onko helpompaa, järkevämpää paistaa munkkeja tavis kattilassa vai onko rasvakeitin parempi. Esim käryn vuoksi tai lämpötilan säätelyn vuoksi?
En luule käyttäväni keitintä kovinkaan usein.
Verkkokaupassa on keittimiä alle 40 e , onko höpö höpö keittimiä ?
Rasvakeitin/Friteerauskeitin , mikä on on ollut mielestänne paras laite ?
Tehoja kun tutkailin, aikalailla samoja lukemia keittimillä.
Kun vohveliraudoissa on huikea ero mitä kannattaa hankkia, jotta saa jotain aikaiseksikin.
Onko rasvakeitimissä eli Friteerauskeittimissä eroja.
Kokemuksia kaipaillaan ?
Pitää olla se kunnollisen kokoinen suorakaide-malli, niin mahtuu kolme mynkkiä.
Kattilassa teen - ja öljy menee siten, että uudella öljyllä paistetaan munkkeja ja muutaman käyttökerran jälkeen se käytetään ruokaruoan paistamiseen. Vanha öljy kierrätetään pihalla polttoaineena ulkotulissa vanhojen puuvillapaitojen toimiessa "sydänlankoina".
Ei mulla ole ikinä ollut mitään rasvakeittimiä, aina iso kattilan reuhka 😂🤭, jo tulloo maukkaat ja rapeat munkit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ikinä ollut mitään rasvakeittimiä, aina iso kattilan reuhka 😂🤭, jo tulloo maukkaat ja rapeat munkit.
Kattilassa minäkin , mutta olen miettinyt tuota rasvakeitintä siksi, että jos ei koko asunto rappua myöten tuoksuisi.
Ja jos lämpötila olisi helpompi pitää tasaisena.
Peruna munkki,
Ainekset
20 kpl
4(250 g)
jauhoista perunaa (punainen pussi)
1
kananmuna
1 1/2dl
vehnäjauhoja
1/2dl
tomusokeria
2tl