Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sinkkuja jotka ei omista autoa?

Vierailija
19.04.2021 |

Hävettääkö teitä joskus raahata käsin kaikki kotiin? Onko kauppa lähellä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nykyään käydä itse kaupassa, kauppa tulee itse kotiovelle.

Ps: Muista Lasse 61v päivittää virustorjunta ohjelma kerran viikossa.

Vierailija
2/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö autoilijoita heijä saastuttaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on lähellä. Myös yksinhuoltajana totuin kantamaan kolmen hengen ruuat yksin.

Vierailija
4/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä raahata tavaroita kotiin, siinä saa hyötyliikuntaa

Vierailija
5/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nolottaahan se, kaikki muut kaasuttavat ohi autolla pariskuntana tai perheenä. Reppu on selässä johon painavaa ja loput käsissä. Kauppa on suht lähellä, mutta aina ei ole niin ollut, enkä voi vannoa onko seuraavassa paikassa. Sorminivelet eivät tykkää yhtään, pitäisi olla joku hanska, joka auttaa käteen kantamisen aikana ja kaupassa painavan nostoon.

Vierailija
6/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä on normaalia ettei ole autoa jos töissä ei sitä tarvitse. Joskus kyllä autoa kaipaisi, harmi että meillä on kehnoja poliitikkoja ettei auton verotusta saada sidottua sen käyttöön. Olisi kiva jos olisi joku auton raato jota käyttäisi vain satunnaisesti kun sitä tarvitsee. Nyt autoilun kiinteät kulut ovat niin korkeat, että on pakko käyttää sitä autoa kokoajan jos sellaisen hankkii.

Vierailija
7/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy mieluummin muuten vaan lenkillä. Kyllä ne tavarat saa kotiovelle ja kynnyksen yli nostettuina, minunkin kotikaupungissa ilman lisäkorvausta jopa.

Se mikä autottomuudessa näin sinkkuna harmittaa, että on riippuvainen julkisista kulkuvälineistä. Oma auto tuo hienoa vapautta.

Vierailija
8/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen vuoteen ei autoa ollut. Ei hävettänyt. Pyörässä kori ja reppu selässä. Talvella hain ostoksia pulkallakin, kun piti ennakoida ja ostaa ruokaa varastoon ettei tarvinnut kovilla pakkasilla lähteä kauppaan.

Sinkku en ollut, mutta ei olisi tullut mieleenkään pyytää miesystävää käyttään minua kaupassa.

Vierailija
9/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmeen vuoteen ei autoa ollut. Ei hävettänyt. Pyörässä kori ja reppu selässä. Talvella hain ostoksia pulkallakin, kun piti ennakoida ja ostaa ruokaa varastoon ettei tarvinnut kovilla pakkasilla lähteä kauppaan.

Sinkku en ollut, mutta ei olisi tullut mieleenkään pyytää miesystävää käyttään minua kaupassa.

Miksei?

Vierailija
10/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa ihmisiä joita hävettää ostosten kantaminen? Ja miten se liittyy sinkkuuteen?

Vierailija
11/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fillarikommunisti olosuhteiden pakosta. Vakuutukset ja bensa on liian kallista.

Vierailija
12/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Haluan tulla toimeen itse ja olla itsenäinen.

Vierailija
13/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin pari vuotta sitten, kun alkoi suorastaan swiduddamaan tän ryöstövaltion kokonaisverotus autoilun suhteen.

Nyt on enemmän rahaa, olen laihtunut ja kunto kohentunut.

Vierailija
14/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ruokatarvikkeet kotiin. Tietysti jos joku mieliteko tilausten välillä tulee niin saatan käydä hakemassa.

Vierailija
15/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole autoa.Noin 10 km matkat kävelen.Pidemmät matkat bussilla tai junalla.

Vierailija
16/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota, kauppa aika lähellä. Ja ehkä noin kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa tilaan isoimmat ostokset kotiin. Siis ne joita en jaksaisi kantaa kaikkea kerralla.

Vierailija
17/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan hävetä. Mutta ostoskassien kantaminen on tympeää kun molemmissa käsissä on jotain vikaa. Ja kantaminen ottaa niihin kipeää vaikka kauppa on lähellä.

Reppu on kyllä lähes aina myös selässä. Mulla oli joskus pyörässä kori, mutta se ja pyörä varastettiin. Otin uuden pyörän tilalle, mutta jostain syystä uutta koria en ole ostanut.

Olen miettinyt sellaisen ”mummokärryn” hankkimista, niin se säästäisi vähän käsiä.

Vierailija
18/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pyörällä kaupassa. Reppu on selässä ja jos ei mahdu kaikki sinne niin laitan kangaskassiin, joka sitten roikkuu tangolla. Isommissa asioissa lainaan autoa, jos tarvitsen.

Vierailija
19/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Enkä ymmärrä miksi edes pitäisi.

Vierailija
20/20 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan auton , silti käyn kaupassa kävellen. 3km

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi