Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain juuri koronarokotteen

Vierailija
19.04.2021 |

On niin helpottunut olo, että halusin vain päästä jonnekin sanomaan. Riskiryhmäläisenä en ole nyt päälle vuoteen käynyt missään (kauppaostoksetkin vain noutanut Prismasta) tai tavannut ketään. Elämä on kutistunut talon ja omien tilusten kokoiseksi, käsidesin hajuiseksi harmaaksi puuroksi. Mutta nyt paistaa kevätaurinko, ja minä olen saanut koronarokotteen. Kiitos!

Kommentit (30)

1/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vointi?

Vierailija
2/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse menen huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, vointi on ihan hyvä! Ihan vähän pistoskohtaa kirvelee. Päänsärky ehkä vähän tekemässä tuloaan, ja siitä rokottaja sanoikin, että saattaa tulla. Kuulemma jos tulee kuumetta, lihassärkyä tai muita oireita, niin kannattaa ottaa 1 g Panadolia. 

Vierailija
4/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon ollu ihan kivaa vaikken ole saanutkaan. Enkä aio kokeillakaan

Vierailija
5/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, vointi on ihan hyvä! Ihan vähän pistoskohtaa kirvelee. Päänsärky ehkä vähän tekemässä tuloaan, ja siitä rokottaja sanoikin, että saattaa tulla. Kuulemma jos tulee kuumetta, lihassärkyä tai muita oireita, niin kannattaa ottaa 1 g Panadolia. 

Keho työstää kuumeen paremmin ilman lääkkeen häirintää. En käyttäisi ainakaan, jos ei ole yli 41°C.

Vierailija
6/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, mulla on rokotus huomenna. Mitä rokotetta sait? Minä saan Modernaa ja olen siihen hyvin tyytyväinen.

Vierailija
7/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ottaa rokotetta. Liian riskialtista.

Vierailija
8/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho työstää kuumeen paremmin ilman lääkkeen häirintää. En käyttäisi ainakaan, jos ei ole yli 41°C.

Tähän en osaa mitään sanoa; rokottaja vain antoi kyseisen neuvon.

Ap

Vierailija
9/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat sitten jännittää vuosien ajan mahdollisia pitkäaikaishaittavaikutuksia. Onnea ja menestystä vaan.

Vierailija
10/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, mulla on rokotus huomenna. Mitä rokotetta sait? Minä saan Modernaa ja olen siihen hyvin tyytyväinen.

Onnea! Minulle annettiin Cominarty-rokote. Modernaa olisin itsekin toivonut, mutta toisaalta olisin kyllä ottanut mitä vain.

Ap

Vierailija
11/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Minulle annettiin Cominarty-rokote. Modernaa olisin itsekin toivonut, mutta toisaalta olisin kyllä ottanut mitä vain.

Ap

Siis Comirnaty tietysti. Kirjoitusvirhe.

Ap

Vierailija
12/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tänään aamupäivällä. Ja myös tuota Pfizerin rokotetta. Ei ole tullut ainakaan vielä mitään sivuvaikutuksia, mutta enpä ole koskaan saanut mistään muistakaan rokotteista. 

Vierailija
13/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä vasta rokote toimii. Ei heti.

Vierailija
14/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on jo kuollut useita tuhansia vasta koronarokotteen saaneita!

Tämä on totuus ja väistämätön, jo ihan sen tähden, että joka tapauksessa Suomessa kuolee kuukausittain vajaat 5000 ihmistä.

Nyt koronarokotukset on kohdistettu näihin ryhmiin, mutta mitäs luulet, onko kuoleminen lakannut?

Tietenkään ei, ja melkein kaikki kuolleet ovatkin nyt juuri hiljattain koronarokotteen saaneita!

Mieti sitä. Tuhansia kuolleita, jotka juuri saaneet sen piikin....Etkä voi sitä kiistää....Ja vain Suomessa.

Niin. Voit käydä ottamassa rokotuksen, ja jäädä kotimatkalla auton alle. Ei se rokote estä ihmisiä varsinaisesti kuolemasta. News Flash.

Vierailija
15/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeita olette, itse en pelkää mitään muuta kuin kokeellista rokoteaihiota, mahdollisesti sen pitkäkestoisia vaikutuksia ja reaktioita seuraaviin vielä tuntemattomiin viruksiin.

Onko rokotettu virusmagneetti??

Vierailija
16/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kaikki rokottautumassa. Hyödyt on yhteiskunnalle pljon isommat kuin haitat.

Heikot, vanhat, tyhmät ja tuottaattomat tapetaan pois!

Vierailija
17/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saat sitten jännittää vuosien ajan mahdollisia pitkäaikaishaittavaikutuksia. Onnea ja menestystä vaan.

Rokotevastainen trolli työssään.

Vierailija
18/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on jo kuollut useita tuhansia vasta koronarokotteen saaneita!

Tämä on totuus ja väistämätön, jo ihan sen tähden, että joka tapauksessa Suomessa kuolee kuukausittain vajaat 5000 ihmistä.

Nyt koronarokotukset on kohdistettu näihin ryhmiin, mutta mitäs luulet, onko kuoleminen lakannut?

Tietenkään ei, ja melkein kaikki kuolleet ovatkin nyt juuri hiljattain koronarokotteen saaneita!

Mieti sitä. Tuhansia kuolleita, jotka juuri saaneet sen piikin....Etkä voi sitä kiistää....Ja vain Suomessa.

Nämähän pitäisi kuopata yhteiseen massahautaan, ja videoida ja laittaa mediaan. Kun tulee kuolleita. Jotka ovat saaneet vasta hiljattain rokotuksen, nämähän ovat silloin rokotukseen liittyviä kuolemia.......Jos sääntö sama kuin koronan kanssa.

Jos muuten syksyyn mennessä olisi puolet suomalaisista rokotettu, ja kaikki vanhukset, ja ns muuten sairaat, niin käytännössä jokainen Suomessa vuoden sisällä kuollut on kuitenkin saanut koronapiikin, eli silloin koronapiikin saaneita kuolleita tulee jo yli 50 000, koska sen verran kuolleita Suomessa tulee ihan vuodenmittaan. 

Tulisi iso massahauta, tai lehto, kun jokainen rokotteeseen liitettävä kuollut kuopattaisiin erilleen rokottamattomista.... 50 000 ristiä juuri rokotetuista!

Mutta tämähän on se totuus koronauskovaiset! Koskahan te kaikki tämän ymmärrätte!

Vierailija
19/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi ottaa rokotetta. Liian riskialtista.

Vierailija
20/30 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeita olette, itse en pelkää mitään muuta kuin kokeellista rokoteaihiota, mahdollisesti sen pitkäkestoisia vaikutuksia ja reaktioita seuraaviin vielä tuntemattomiin viruksiin.

Onko rokotettu virusmagneetti??