Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät aina kerro minulle, että mistä he puhuvat?

Vierailija
19.04.2021 |

Usein kun huomaan, että 2 tai useampi ihminen keskustelee keskenään, niin minua alkaa huolettamaan, että he keskustelevat minusta. Kun sitten menen kysymään, että mistä he keskustelevat, niin he kysyvät, että miksi kysyn sitä. Kun sanon haluavani tietää, että puhuvatko he minusta niin he sanovat, että eivät puhu minusta vasn ihan muista asioista. Joskus taas sanotaan, että asia ei kuulu minulle koska se voi olla yksityisasia tai henkilökohtainen asia. Miksi ihmiset eivät voi kertoa mistä he puhuvat? Minua huolettaa, että he puhuvat minusta varsinkin jos he tuntevat minut.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen!

Minä tämän ketjun aloittaja olen mies ja ihan terve ihminen!

Höpöhöpö. Kukaan mies ei tuollaista tekisi!

Vierailija
22/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Ettekö tunnista kuka tämä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä on

Vierailija
24/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä on

erittäin vastenmielinen vakkaritrolli, joka esiintyy yleensä tietyn ikäisenä miehenä ja kertoo oksettavia fantasioita tyttölapsista. Ilmiannettu poliisille useammin kuin kerran.

Vierailija
25/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on skitsofreeninen psykoosi. Siihen on toimiva lääkehoito. Mene lääkärin juttusille.

Minä olen ihan terve ihminen. Minua vain kiinnostaa mistä ihmiset puhuvat, siis että puhuvatko he minusta.

Vierailija
26/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti ihan hemmetin rasittava, energiaa vievä vainoharhoinesi, eikä kukaan yksinkertaisesti jaksa alkaa selostaan sulle yhtään mitään, eikä se taatusti hyödyttäis yhtään mitään, päinvastoin, pahentais harhojas, ja olis siten loputon suo.

Hakeudu mielenterveyspalvelujen piiriin, ja hae itselles ammattiapua.

Vierailija
27/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni ap, mutta maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Mutta olenhan kaikkia muita muuta tärkeämpi ihminen, joka osaa kaiken ja tietää kaiken paremmin kuin kukaan muu.

Vierailija
28/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne puhuu sinusta!! Eihän maailmassa ole mitään muuta puheenaihetta!

Ei tarvitse pilkata! Minä vain haluan tietää, että puhuvatko ihmiset minusta. Erityisesti sellaiset ihmiset, jotka minä tunnen!

Vierailija
29/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta niin tärkeän, että ketkä tahansa keskenään puhuvat ihmiset puhuisivat juuri sinusta?

Ihan hyvin ihmiset voivat puhua keskenään minusta koska minä olen muita tärkeämpi ihminen!

Vierailija
30/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkle, kusin juuri vahingossa housuun, kun en kerinnyt vessaan.

Vierailija
31/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen!

Minä tämän ketjun aloittaja olen mies ja ihan terve ihminen!

Höpöhöpö. Kukaan mies ei tuollaista tekisi!

Minä olen mies 50v ja olen ennenkin kirjoittanut tänne esimerkiksi kuntopyörällä ajamisesta!

Vierailija
32/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti ihan hemmetin rasittava, energiaa vievä vainoharhoinesi, eikä kukaan yksinkertaisesti jaksa alkaa selostaan sulle yhtään mitään, eikä se taatusti hyödyttäis yhtään mitään, päinvastoin, pahentais harhojas, ja olis siten loputon suo.

Minä olen täysin terve ihminen mutta haluan vain tietää, että mitä ihmiset minusta puhuvat!

Vierailija
33/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa kirjoittamasi otsikko uudelleen ihan ajatuksella.

Vierailija
34/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla edes mieleen, että nuo puhuu varmaan minusta, jos kaksi ihmistä juttelee keskenään 😳

Aloittajalla on jotain vakavasti pielessä korvien välissä. Hakeudu ammattiauttajalle.

Vierailija
35/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla edes mieleen, että nuo puhuu varmaan minusta, jos kaksi ihmistä juttelee keskenään 😳

Aloittajalla on jotain vakavasti pielessä korvien välissä. Hakeudu ammattiauttajalle.

Ihan hyvin he voivat puhua minusta koska minä olen muita ihmisiä parempi ja kiinnostavampi!

Vierailija
36/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täysin terve ihminen mutta haluan vain tietää, että mitä ihmiset minusta puhuvat!

Sinä nimenomaan ET ole psyykkisesti terve ..

Se, että sinulta itseltäsi puuttuu sairauden tunto kokonaan, EI tee sinusta tervettä ..

Vierailija
37/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kerrota AP.lle

Vierailija
38/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin tämän ketjun. Tehkää muutkin niin.

Vierailija
39/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinulta itseltäsi puuttuu sairauden tunto kokonaan, EI tee sinusta tervettä ..

Minä olen täysin terve lievästi kehitysvammainen mies 50v ja jos olisin hullu niin kyllä hoitajat täällä asuntolassa huomaisivat sen!

Vierailija
40/44 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täysin terve lievästi kehitysvammainen mies 50v ja jos olisin hullu niin kyllä hoitajat täällä asuntolassa huomaisivat sen!

Sinä nimenomaan ET ole terve.

Ja kyllä hoitajat ovat sen taatusti huomanneet, ja toimivat lain edellyttämällä tavalla, kun eivät pidä sinua sen arvoisena, että kannattaisi hankkia itselleen ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä