Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppokäyttöisin ovulaatiomittari+

Lhvcgg
19.04.2021 |

Nää pelkät liuskat halpoja, mutta vaikea toljottaa, onko toinen viiva yhtään haaleampi. Onko joku mittari tms?????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

panetus on yleisin ja varmin mittari. lisäksi kohdunkaulan liman muuttuminen

Vierailija
2/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittasin ensin liuskoilla ja, kun ne alkoi näyttää plussan suuntaan, niin varmistin tuloksen digitaalisella testillä. Aloin siis testata ovista viisi päivää ennen oletettua aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oura-sormus on itselläni osoittautunut erittäin käteväksi, koska se mittaa elimistön lämpötilaa, ja käyrä näyttää kierron eri vaiheet selvästi.

Pystyn tarkalleen tietämään milloin ovulaatio on tulossa. Nyt olenkin raskaana onnellisesti. Toiset taas voivat käyttää Ouraa luonnolliseen ehkäisyyn.

Itsekin olen joskus puljaillut noiden tikkujen ja sylkitesterin kanssa. Ihan hirveä homma aina muistaa analysoida mitä ne viivat ja sammaleet oikeen tarkoittaa ja missata koko ovulaatio unohduksen vuoksi. Nyt vain katson aamulla kännykästä, että missä vaiheessa lämpötila on.

Ouran sivuilla sanotaan, että: "Oura-sormusta ei ole tarkoitettu hedelmällisyyden seurantaan." Tuon lauseen voisi poistaa sieltä, koska itse olen saanut ourasta erittäin paljon apua juurikin siihen.

Vierailija
4/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ovistikkuja, luo vaan turhaa stressiä eikä näytä kyllä kovin luotettavasti tietoa. Seksiä säännöllisen usein, niin pitäisi napata. Jossei vuodessa onnistu, niin lääkäriin yhteys.

Vierailija
5/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele ovistikkuja, luo vaan turhaa stressiä eikä näytä kyllä kovin luotettavasti tietoa. Seksiä säännöllisen usein, niin pitäisi napata. Jossei vuodessa onnistu, niin lääkäriin yhteys.

Ovistikkuja voi käyttää ehkäisynä. Eikä ne kaikkia stressaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan