Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään koronaoireet kestävät lyhimmillään?

Vierailija
19.04.2021 |

Tietääkö joku, miten lyhyellä potemisella koronasta voi päästä eroon?

Minulla on ollut kaikki kolme yleisintä oiretta: kurkkukipu on kestänyt viikkoja, muutaman päivän ajan olin äärimmäisen väsynyt ja yhtenä yönä heräsin 38 asteen kuumeeseen, joka aamulla oli tiessään. En saa kausiflunssia ollenkaan, joten en osaa verrata oireita mihinkään. Yhdellä tutulla ainoa oire oli pariksi viikoksi kadonnut hajuaisti. Mitä muita kokemuksia on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin oireenton ja miehellä oli päivän kuume.

Vierailija
2/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on juuri tyypillinen koronan symptomi. Jos kuume kestää pitempään kuin vuorokauden, kyseessä on jokin muu virus- tai bakteeritauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on juuri tyypillinen koronan symptomi. Jos kuume kestää pitempään kuin vuorokauden, kyseessä on jokin muu virus- tai bakteeritauti.

Onko tuollainen lyhytaikainen kuume tosiaan tunnusomaista koronalle? Tämä äskettäinen kuume herätti minut puoliltaöin ja oli aamulla hyvää vauhtia laskemassa eli oli vain muutamasta tunnista kyse.

Ap

Vierailija
4/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuumetta lainkaan, vain vähän karheutta kurkussa 2 päivää. Tyttäreni on opettaja ja sairasti täysin oireettoman koronan. Ei olisi tiennyt, ellei yhden oppilaan kaikkia opettajia/luokkakavereita olisi jouduttu testaamaan.Miehelläni oli viikon kuume. Meidän erilaiset taudinkuvamme voivat johtua siitä, että olen aina liikkunut säännöllisesti (n. 7 tuntia viikossa) ja hänen liikuntansa on paljon epäsäännöllisempää.

Vierailija
5/5 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut kuumetta lainkaan, vain vähän karheutta kurkussa 2 päivää. Tyttäreni on opettaja ja sairasti täysin oireettoman koronan. Ei olisi tiennyt, ellei yhden oppilaan kaikkia opettajia/luokkakavereita olisi jouduttu testaamaan.Miehelläni oli viikon kuume. Meidän erilaiset taudinkuvamme voivat johtua siitä, että olen aina liikkunut säännöllisesti (n. 7 tuntia viikossa) ja hänen liikuntansa on paljon epäsäännöllisempää.

Jos plösöyden aste vaikuttaisi sairauden laatuun, minä päätyisin koronasta koomaan alle puolen tunnin. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi