Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä kun oon löysä läski

Vierailija
19.04.2021 |

Painoindeksi 23, mutta kaikkialla löllyy. Jalat kuin tukit, vatsassa monta makkaraa, naama pyöreä. Olen laihduttanutkin, mutta en pääse alle 70kg, liikuntaakin harrastan. Pää ei tosin kestä esim kuntosalia tai juoksua( krooninen migreeni). Onko muita samassa kuosissa olevia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rasvaprosentti pilvissä jo 165 cm/50 kg ja hirveä pötsi. Nyt painoa 70 kg ja voin vaan kuvitella mitä rasvaprosentti näyttäisi tänä päivänä. Mahan ympärys 100 cm, vyötärö 80 :( käyn joka pv lenkillä yli 10k askelta mutta syömiset päin vttua :(

Vierailija
2/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sitten taas pienet! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voisikin kokeilla! -ap

Vierailija
4/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua kyllä lihavampi, mutta mullakin on toi sama ongelma, että jo pelkät kävelylenkit aiheuttaa mulla jäätävän migreenin. Sinäällään outoa, koska lääkärithän suosittelevat aina ensisijaisesti liikuntaa migreenin ehkäisyyn. No, mulla se toimii pelkkänä laukaisijana. Kai tässä joudutaan olemaan rapakunnossa vanhemmalla iällä.

Vierailija
5/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua kyllä lihavampi, mutta mullakin on toi sama ongelma, että jo pelkät kävelylenkit aiheuttaa mulla jäätävän migreenin. Sinäällään outoa, koska lääkärithän suosittelevat aina ensisijaisesti liikuntaa migreenin ehkäisyyn. No, mulla se toimii pelkkänä laukaisijana. Kai tässä joudutaan olemaan rapakunnossa vanhemmalla iällä.

Ruokavalio?

Vierailija
6/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ärsyttävää kun ei voi liikkua! Halua olisi, mutta ei pysty! -ap

Vierailija
7/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareiden vähentäminen on varmasti jo kokeiltu? Vähähiilarinen tai ketogeeninen ruokavalio? Ei tarvitse kituuttaa nälässä ja syömättä vaan päinvastoin, saa ja pitää syödä. Ja hiilarilöllöt lähtevät nopeasti. Kun tuohon lisäksi vielä jumppaat ja käyt kävelyllä päivittäin, niin saat paremman ryhdin ja lihasta niin et ole enää löllö.

Minulta lähti viime keväänä 5 kg kuukaudessa. Nesteitä lähes kaikki, mutta se löllötön olo oli aivan ihana. Edelleen syön melko vähähiilarisesti, mutta en orjallisesti. Kun meinaan löllööntyä niin hiilarit vähiin, ja sitten olen taas alle viikossa timmi :)

Vierailija
8/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi tehdä kiinteytystä, pilatesta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi