Maajussille morsian: homokavereiden kanssa saunominen
Miehen täytyy tämä hyväksyä tai muuten alkaa huutoriitely. Näin se vain on.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007927353.html
En tätä suomalaisenakaan ihan käsitä, millä vitulla minä ihmisten seksuaalisia suuntautumisia tiedän, tai kukaan tietää.. naisilla ilmeisesti saa olla näitä erivapauksia, sen kyllä tiedän, että minä en miehenä pääsisi saunaan "lesbo" kavereiden kanssa lainkaan ja jos pääsisinkin, ei sitä kukaan ymmärtäisi.
Kommentit (3)
Suomalaisnaisena en ymmärrä aloitusta alkuunkaan. Sekasaunat seksuaalista suuntautumista katsomatta on ollut ok koko parisuhteemme ajan molemmille. Sauna ei ole millään tasolla eroottinen paikka.
Heteroilla on niin vaikeaa :’((
Mitähän siitä tulisi, jos yrittäisin kieltää naisystävältäni ystävien kanssa saunomisen? Ja kaikki yleiset saunat siihen päälle.
N40
No täytyy aina muistaa että näillä miehillä ja naisilla jotka haluavat elää kuten ennenkin ennen sitä parisuhdetta, niin heillähän sitä parisuhdetta ei sitten useinkaan ole, ainakaan kovin pitkäikäisiä.
Tämän naisen "liberalismi" ihan yhtä typerää kuin mies haluaisi parisuhteessa ja avioliitossa viettää kaikki viikonloput poikaporukassa ryypäten ja baareissa pyörien, ja ehdottomasti ilman sitä omaa tyttöystävää/vaimoa.
Tai kuten tämä maajussimorsianehdokas muija, että minä vietän miespuolisten ystävien kanssa aikaa aivan kuten ennenkin ja niin paljon kuin tykkään, ja saunon niiden kanssa, niin siitä vaan, eipä ole tuolla elämäntavalla näköjään onnannut parisuhdemarkkinoilla.