Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelettekö paljon?

Vierailija
19.04.2021 |

Mulla ei oo autoa niin kävelen ja menen bussilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin, mutta hikoan niin paljon, että en voi kävellä lyhyitä matkoja.

Vierailija
2/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auto. Työmatka 35km, Ei julkista liikennettä.

Kävelen tosi paljon, pidän kävelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen päivittäin noin 10 km.

Vierailija
4/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, nauttisin kävelystä sauvojen kanssa, mutta tänä talvena vasen nilkka on alkanut kipeytyä vaivasenluun vuoksi.

Ei auta enää jumppa, venyttelyt, suolasaippua, jalkakylvyt... aikaisemmin auttoi paremmin.

Siinäkö se menee operointia kohti 🤫

Vierailija
5/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ja pyöräilen yhteensä 15-20 km päivässä. Talvella vain kävelen ja silloin 5-10 km.

Vierailija
6/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelisin, mutta hikoan niin paljon, että en voi kävellä lyhyitä matkoja.

Tiesitkö, että hikoilu ei ole vaarallista ja hikoilu voisi ajan mittaan helpottaa, jos liikkuisit paljon? Kai sitä hikoilee kuin porsas, kun keho menee jo ihan pienestäkin ylikierroksille.

Vierailija
7/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoiluhan on just hyvä. Lopulta se lakkaa, kun elimistö on paremmassa kunnossa. Hienoa, että saa hien!

Vierailija
8/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5395 askelta jo ja loput illemmalla, aina 5-10 km, tai kuntopyörä, minimi se 10 000 askelta ja jumpat.

Vierailija
9/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen paljon, mutta kesällä tai näihin aikoihin pyöräilen enemmän. Talvella pyöräilen työmatkat ja illalla kävelen 5-9 km. Lisäksi kävelen kauppaan. Lumien sulattua aloitan pyörälenkit. Pyöräilen yleensä 15-20 km päivässä. Minulla ei ole autoa.

Vierailija
10/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä ja virkeältä porukalta. Hyvä!

Vierailija
11/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, nauttisin kävelystä sauvojen kanssa, mutta tänä talvena vasen nilkka on alkanut kipeytyä vaivasenluun vuoksi.

Ei auta enää jumppa, venyttelyt, suolasaippua, jalkakylvyt... aikaisemmin auttoi paremmin.

Siinäkö se menee operointia kohti 🤫

Nyt äkkiä fyssarille ja jalkaa kuntouttamaan, muuten se on menoa. Älkää koskaan jättäkö pienintäkään vaivaa hoitamatta, jaloissa se kostautuu ja kovasti.

Vierailija
12/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoiluhan on just hyvä. Lopulta se lakkaa, kun elimistö on paremmassa kunnossa. Hienoa, että saa hien!

En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta ei muuten lakkaa. Ei se aina ole kunnosta kiinni. Minä olen mm. juossut puolimaratonin joten ihan rapakunnossa tuskin voin olla, silti hikoilen kuin pieni sika.

Vierailija
13/13 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan kaikki päivittäiset asioinnit pääsääntöisesti kävellen ja pyörällä. Esim tänään pitää kävellä yliopiston kirjastolle palauttamaan pari kirjaa, matkaa on yhteen suuntaan 4km. Varmaan poikkean kaupassa matkalla. Silti usein on päiviä jolloin se 10 000 askeleen perustavoite ei tule täyteen. Eli varmaan ihan keskiverrosti kävelen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä