Koska käsittelitte ensimmäisen kerran Koskelaa päiväkirjoissanne?
Siis joulukuun tapausta. Itse selailin ja huomasin, että vasta maaliskuussa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tästä kysymyksestä saa käsityksen kuin olettaisit että kaikki/suurinosa kirjoittaa päiväkirjaa.
No miksi eivät kirjoittaisi, jos on aikaa täälläkin roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kysymyksestä saa käsityksen kuin olettaisit että kaikki/suurinosa kirjoittaa päiväkirjaa.
Saa myös käsityksen, että kaikki kirjoittaisivat päiväkirjoihinsa joistakin Helsingin kaupunginosista.
Tapanani on kirjoittaa omasta elämästäni, eikä leikkiä true crime -kommentaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Tapanani on kirjoittaa omasta elämästäni, eikä leikkiä true crime -kommentaattoria.
Eikö tuo sitten herättänyt sinulla ajatuksia omaa elämääsi koskien? Minä kirjoitan kaikesta elämääni koskevasta, oli se sitten kehysriihi tai formulakisat tai Paavin puhe.
Kuinka pitkälle saa mennä kaivaessaan tietoja koskien Koskelaa? Jos on vain tavallinen tallaaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkälle saa mennä kaivaessaan tietoja koskien Koskelaa? Jos on vain tavallinen tallaaja?
No mistä noita nyt kaivaisi? Netissä on mitä on. Et sinä muuta pysty kaivamaan etkä muuta tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo sitten herättänyt sinulla ajatuksia omaa elämääsi koskien? Minä kirjoitan kaikesta elämääni koskevasta, oli se sitten kehysriihi tai formulakisat tai Paavin puhe.
En kirjoita myöskään kehysriihistä, formuloista tai Paavin puheista. Tuollaista yhteiskunnallista reflektiota varten minulla oli vuosia sitten blogi, mutta lopetin sen kyllästyttyäni vellomaan maailmantuskassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja että kaikki käsittelevät traagisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kirjoita myöskään kehysriihistä, formuloista tai Paavin puheista. Tuollaista yhteiskunnallista reflektiota varten minulla oli vuosia sitten blogi, mutta lopetin sen kyllästyttyäni vellomaan maailmantuskassa.
Mitä on sitten se oma elämä? Minä en ainakaan osaa elää umpiossa, jossa kaivaisin vain omaa napanöyhtää ja miettisin ostiko mies tarpeeksi maalia.
Kirjoitan kyllä lähes joka päivä, ja olen käsitellyt tätäkin tapausta ohimennen, mutta en nyt muista milloin enkä jaksa selailla taaksepäin koska siitä on varmaan ainakin pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kyllä lähes joka päivä, ja olen käsitellyt tätäkin tapausta ohimennen, mutta en nyt muista milloin enkä jaksa selailla taaksepäin koska siitä on varmaan ainakin pari kuukautta.
Niin ja tosiaankin se liippasi joltain osin omaa elämääni teini aikoina, joten koin tärkeäksi puida sitä asiaa. Sen verran muistan, että silloin kun se tapahtui, en kiinnittänyt huomiota. Runsas mediahuomio myöhemmim sai kiinnostumaan ja ihan syystäkin.