Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska käsittelitte ensimmäisen kerran Koskelaa päiväkirjoissanne?

Vierailija
18.04.2021 |

Siis joulukuun tapausta. Itse selailin ja huomasin, että vasta maaliskuussa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kysymyksestä saa käsityksen kuin olettaisit että kaikki/suurinosa kirjoittaa päiväkirjaa.

Vierailija
2/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kysymyksestä saa käsityksen kuin olettaisit että kaikki/suurinosa kirjoittaa päiväkirjaa.

No miksi eivät kirjoittaisi, jos on aikaa täälläkin roikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa myös käsityksen, että kaikki kirjoittaisivat päiväkirjoihinsa joistakin Helsingin kaupunginosista.

Vierailija
4/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani on kirjoittaa omasta elämästäni, eikä leikkiä true crime -kommentaattoria.

Vierailija
5/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapanani on kirjoittaa omasta elämästäni, eikä leikkiä true crime -kommentaattoria.

Eikö tuo sitten herättänyt sinulla ajatuksia omaa elämääsi koskien? Minä kirjoitan kaikesta elämääni koskevasta, oli se sitten kehysriihi tai formulakisat tai Paavin puhe.

Vierailija
6/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle saa mennä kaivaessaan tietoja koskien Koskelaa? Jos on vain tavallinen tallaaja?

Vierailija
7/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle saa mennä kaivaessaan tietoja koskien Koskelaa? Jos on vain tavallinen tallaaja?

No mistä noita nyt kaivaisi? Netissä on mitä on. Et sinä muuta pysty kaivamaan etkä muuta tarvitse.

Vierailija
8/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo sitten herättänyt sinulla ajatuksia omaa elämääsi koskien? Minä kirjoitan kaikesta elämääni koskevasta, oli se sitten kehysriihi tai formulakisat tai Paavin puhe.

En kirjoita myöskään kehysriihistä, formuloista tai Paavin puheista. Tuollaista yhteiskunnallista reflektiota varten minulla oli vuosia sitten blogi, mutta lopetin sen kyllästyttyäni vellomaan maailmantuskassa.

9/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja että kaikki käsittelevät traagisia tapahtumia.

Vierailija
10/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kirjoita myöskään kehysriihistä, formuloista tai Paavin puheista. Tuollaista yhteiskunnallista reflektiota varten minulla oli vuosia sitten blogi, mutta lopetin sen kyllästyttyäni vellomaan maailmantuskassa.

Mitä on sitten se oma elämä? Minä en ainakaan osaa elää umpiossa, jossa kaivaisin vain omaa napanöyhtää ja miettisin ostiko mies tarpeeksi maalia.

Vierailija
11/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kyllä lähes joka päivä, ja olen käsitellyt tätäkin tapausta ohimennen, mutta en nyt muista milloin enkä jaksa selailla taaksepäin koska siitä on varmaan ainakin pari kuukautta.

Vierailija
12/12 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan kyllä lähes joka päivä, ja olen käsitellyt tätäkin tapausta ohimennen, mutta en nyt muista milloin enkä jaksa selailla taaksepäin koska siitä on varmaan ainakin pari kuukautta.

Niin ja tosiaankin se liippasi joltain osin omaa elämääni teini aikoina, joten koin tärkeäksi puida sitä asiaa. Sen verran muistan, että silloin kun se tapahtui, en kiinnittänyt huomiota. Runsas mediahuomio myöhemmim sai kiinnostumaan ja ihan syystäkin.