Mitä asioita salasit huoltajiltasi? Onnistuisiko nykyään?
Myöhästyin koulusta melkein joka päivä. Ei onnistuisi enää, koska Wilma kertoisi tästä kotiin saman tien.
Kommentit (7)
Sain 8 liikunnasta, vaikka "myöhäistyin bussista" melkein joka liikuntatunnilla ysiluokalla :D opettaja ei kyllä tainnut huomata, joten tuskin wilma olisi vaikuttanut. Myös ryyppäsin ekaa kertaa 14-vuotiaana, ei äitillä ollut hajuakaan kun ajatteli että olin niin kiltti. Jos en olisi muuttanut omilleen 16-vuotiaana, niin olisi kyllä huomannut lintsailuni lukiossa, mikä olisi hyvä juttu.
Ensimmäiset seurusteluni. Onnistuisi nykyäänkin.
Syömishäiriöni. Kai onnistuisi, jos edelleen asuisin perheessä, jossa ei ole tapana säännöllisesti kokoontua syömään yhdessä.
Luin niin vähän kuin mahdollista koulukirjoja. Pidin kirjaston kirjaa tai muotilehteä koulukirjan sisällä ja esitin lukevani läksyjä. Tämän mahdollisti se, että pärjäsin ihan ok kun esim. kokeisiin luin edellispäivänä. Pinnasin niin paljon kuin mahdollista, oli kiva olla kotona ja laiskotella. Kuuntelin myöhään musiikkia ja valvoin.
Kokeilin tupakanpolttoa ja selitin hajua itsessäni sillä, että parhaat kaverini polttivat. En ollut riippuvainen tupakasta, joten en polttanut muuta kuin koulussa yhden lukuvuoden ajan. Lomilla olin polttamatta ja kun menin eri kouluun kuin nämä polttavat kaverini, en viitsinyt enää polttaa :D
Ostin hirveästi kenkiä, vaatteita, meikkejä ja muuta ja sitten selitin maksoi vain niin ja niin paljon, valehtelin edulliseksi vaikka olisi ollut kallista. En tiedä mitä järkeä siinä oli, kaipa vanhemmat tiesivät että olin tuhlari enkä säästänyt mitään.
Salaan edelleen esim. alkoholin juomista.
Esimerkiksi jouluna otin ruuan kanssa viiniä ja äiti tokaisi että koita vähän vähentää sitä juomista. Kesällä mökillä otin iltasella olutta ja äiti kommentoi taas että kohta ollaan tillintallin.
Nuorempana kyllä kaadoin viinit ja oluet isoon kahvimukiin ja "join kahvia".
Liftasin joka paikkaan (70-luvulla).
Huh, mitä riskejä tuli otettua. Onneksi ei sattunut mitään.
En koskaan ajatellut vanhempiani huoltajina, joten ehkä siksi en salannut mitään sellaista, millä olisi merkitystä.