Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keväisin naapurit muuttuvat todella rasittaviksi

Vierailija
18.04.2021 |

Koska keväällä viihdytään enemmän ulkona. Otetaan ehkä alkomahoolia kavereiden kera. Ja ÄÄNTÄ RIITTÄÄ NIIN STNASTI!!! Kokoonnutaan johonkin hełvetın PELASTUSTIELLE hengaamaan, ihan tuodaan varta vasten tuolit ja kaikki ja siinä sitten tuntitolkulla kälätetään😑😑

Sinänsä ihan ok naapurit muuten, mutta ilmojen lämmetessä alkaa aina v....maan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oikeasti kiinnosta p:n vertaa naapureiden tekemiset, olen tosi rento naapuri. KUNHAN MINUN EI TARVITSE KUULLA HEIDÄN YKSITYISIÄ KESKUSTELUJAAN, KAUHEAA NAURUNREMAKKAA JA KÄLÄTYSTÄ. Meteli käy hermoon!

Ap

Vierailija
2/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle. Taidat ilmeisesti asua sellaisessa pellolle rakennetussa omakotitalo-lähiössä pienellä tontilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää erillistalossa osa 54.

Vierailija
4/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku miekkosista kylään panemaan. Ikkunat auki ja uliset kuin sikaa pistettäisiin.

Vierailija
5/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä joku miekkosista kylään panemaan. Ikkunat auki ja uliset kuin sikaa pistettäisiin.

Ei ollenkaan huono idea.

Ap

Vierailija
6/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista pelastustiehengailua sltten alkuunkaan. Yleensä ihmiset hengaavat omalla pihalla???

Ap

Vierailija
7/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muuta omokotitaloon, voit itse levittää pelastustielle vaikka millaisen piknikin.

Vierailija
8/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kesää... Voi pitää ikkunoita ja partsin ovea auki ja kuuluu elämisen ääniä. Saatanpa itsekin pistäytyä istumassa pihalla ja tisssutella pari oltsia. Kesä on ihmisen parasta aikaa. Naapurin komea sinkkumies venyttelee suihkunraikkaana aamulla parvekkeellaan, kyllä sitä ilokseen katselee.

Vierailija
9/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta ei voi mitään. Jos olisi rahaa, muuttaisin heti omakotitaloon jota ympäröi niin iso ja suojaisa tontti ettei naapureita näe tai kuule.

Vierailija
10/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos he hengaavat pelastustiellä, niin ilmoitus isännöitsijälle.

Vierailija
11/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri on sijoittanut trampoliinin ihan meidän tontin viereen ja lapset hyppii ja rääkyy siellä tuntitolkulla, tosi kiva nauttia kesäilmasta omalla takapihalla kun kauhea älämölö. Muuttivat siihen vähän aikaa sitten, tätä ennen oli todella mukavaa ja rauhallista. Asuispa kans jossain maalla missä ei ketään noin lähellä.

Vierailija
12/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos he hengaavat pelastustiellä, niin ilmoitus isännöitsijälle.

Isännöitsijät suorastaan rakastavat joka asiasta soittelevia nillittäjiä. Tuskin ne hengailijat siihen mitään rakentavat ja pääsevät väistymään, jos tarve on, Perakin jaksetaan raahata yhteistuumin pois tieltä jos on sattunut sammumaan.

Vierailija
13/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan kesää... Voi pitää ikkunoita ja partsin ovea auki ja kuuluu elämisen ääniä. Saatanpa itsekin pistäytyä istumassa pihalla ja tisssutella pari oltsia. Kesä on ihmisen parasta aikaa. Naapurin komea sinkkumies venyttelee suihkunraikkaana aamulla parvekkeellaan, kyllä sitä ilokseen katselee.

"elämisen ääniä" taidat olla mölyävä p.läjä itsekkin kun lempitermiä käyttelet.  Ja jokainen kyllä tietää että kevät tuo tullessaan ne kirotut trampoliinit ja rääkyvät pikku simpanssit. Nuo häkkyrät pitäisi kieltää lailla. 

Vierailija
14/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muistui mieleen, miksi Suomessa on niin kamala asua. Ei siedetä muita ihmisiä ollenkaan. Muuttakaa metsään, jos muut ihmiset noin paljon häiritsevät. Ällöttää tuollaiset verhonraosta kyttääjät ja isännöitsijälle soittelijat. Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse keskittyä muiden elämään.

Vierailija
15/16 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"elämisen ääniä" taidat olla mölyävä p.läjä itsekkin kun lempitermiä käyttelet.  Ja jokainen kyllä tietää että kevät tuo tullessaan ne kirotut trampoliinit ja rääkyvät pikku simpanssit. Nuo häkkyrät pitäisi kieltää lailla. 

En mölyä, mutta en häiriinny lasten äänistä, tai muistakaan äänistä, koska olen normaali.

Vierailija
16/16 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali elämisen ääntä kestää mutta sitten kun se trampoliini on muutaman metrin päässä omasta terassista ja se huutaminen ja kirkuminen jatkuu tunteja niin tekee mieli yöllä hiipiä veitsen kanssa viiltämään siihen joku reikä, oho..