Keväisin naapurit muuttuvat todella rasittaviksi
Koska keväällä viihdytään enemmän ulkona. Otetaan ehkä alkomahoolia kavereiden kera. Ja ÄÄNTÄ RIITTÄÄ NIIN STNASTI!!! Kokoonnutaan johonkin hełvetın PELASTUSTIELLE hengaamaan, ihan tuodaan varta vasten tuolit ja kaikki ja siinä sitten tuntitolkulla kälätetään😑😑
Sinänsä ihan ok naapurit muuten, mutta ilmojen lämmetessä alkaa aina v....maan.
Kommentit (16)
Muuta maalle. Taidat ilmeisesti asua sellaisessa pellolle rakennetussa omakotitalo-lähiössä pienellä tontilla?
Pyydä joku miekkosista kylään panemaan. Ikkunat auki ja uliset kuin sikaa pistettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä joku miekkosista kylään panemaan. Ikkunat auki ja uliset kuin sikaa pistettäisiin.
Ei ollenkaan huono idea.
Ap
En ymmärrä tuollaista pelastustiehengailua sltten alkuunkaan. Yleensä ihmiset hengaavat omalla pihalla???
Ap
Miksi et muuta omokotitaloon, voit itse levittää pelastustielle vaikka millaisen piknikin.
Mä rakastan kesää... Voi pitää ikkunoita ja partsin ovea auki ja kuuluu elämisen ääniä. Saatanpa itsekin pistäytyä istumassa pihalla ja tisssutella pari oltsia. Kesä on ihmisen parasta aikaa. Naapurin komea sinkkumies venyttelee suihkunraikkaana aamulla parvekkeellaan, kyllä sitä ilokseen katselee.
Sama, mutta ei voi mitään. Jos olisi rahaa, muuttaisin heti omakotitaloon jota ympäröi niin iso ja suojaisa tontti ettei naapureita näe tai kuule.
No jos he hengaavat pelastustiellä, niin ilmoitus isännöitsijälle.
Meillä naapuri on sijoittanut trampoliinin ihan meidän tontin viereen ja lapset hyppii ja rääkyy siellä tuntitolkulla, tosi kiva nauttia kesäilmasta omalla takapihalla kun kauhea älämölö. Muuttivat siihen vähän aikaa sitten, tätä ennen oli todella mukavaa ja rauhallista. Asuispa kans jossain maalla missä ei ketään noin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
No jos he hengaavat pelastustiellä, niin ilmoitus isännöitsijälle.
Isännöitsijät suorastaan rakastavat joka asiasta soittelevia nillittäjiä. Tuskin ne hengailijat siihen mitään rakentavat ja pääsevät väistymään, jos tarve on, Perakin jaksetaan raahata yhteistuumin pois tieltä jos on sattunut sammumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kesää... Voi pitää ikkunoita ja partsin ovea auki ja kuuluu elämisen ääniä. Saatanpa itsekin pistäytyä istumassa pihalla ja tisssutella pari oltsia. Kesä on ihmisen parasta aikaa. Naapurin komea sinkkumies venyttelee suihkunraikkaana aamulla parvekkeellaan, kyllä sitä ilokseen katselee.
"elämisen ääniä" taidat olla mölyävä p.läjä itsekkin kun lempitermiä käyttelet. Ja jokainen kyllä tietää että kevät tuo tullessaan ne kirotut trampoliinit ja rääkyvät pikku simpanssit. Nuo häkkyrät pitäisi kieltää lailla.
Taas muistui mieleen, miksi Suomessa on niin kamala asua. Ei siedetä muita ihmisiä ollenkaan. Muuttakaa metsään, jos muut ihmiset noin paljon häiritsevät. Ällöttää tuollaiset verhonraosta kyttääjät ja isännöitsijälle soittelijat. Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse keskittyä muiden elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"elämisen ääniä" taidat olla mölyävä p.läjä itsekkin kun lempitermiä käyttelet. Ja jokainen kyllä tietää että kevät tuo tullessaan ne kirotut trampoliinit ja rääkyvät pikku simpanssit. Nuo häkkyrät pitäisi kieltää lailla.
En mölyä, mutta en häiriinny lasten äänistä, tai muistakaan äänistä, koska olen normaali.
Kyllä normaali elämisen ääntä kestää mutta sitten kun se trampoliini on muutaman metrin päässä omasta terassista ja se huutaminen ja kirkuminen jatkuu tunteja niin tekee mieli yöllä hiipiä veitsen kanssa viiltämään siihen joku reikä, oho..
Minua ei oikeasti kiinnosta p:n vertaa naapureiden tekemiset, olen tosi rento naapuri. KUNHAN MINUN EI TARVITSE KUULLA HEIDÄN YKSITYISIÄ KESKUSTELUJAAN, KAUHEAA NAURUNREMAKKAA JA KÄLÄTYSTÄ. Meteli käy hermoon!
Ap